W pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej będą prowadzone badania marketingowe. Nie chodzi jednak o badanie zadowolenia podróżnych, a o ofertę wspólnego biletu.
Podróżni korzystający z usług WKD przyzwyczaili się już do ankiet i badań jakie są prowadzone przez przewoźnika. Przynajmniej raz w roku WKD pyta podróżnych o wiele aspektów m.in. komfort podróży, punktualność pociągów czy czystość przystanków. Od 15 listopada podróżni po raz kolejny będą mogli wyrazić swoją opinię, jednak tym razem na inny temat.
W dniach od 15 listopada do 21 listopada na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Opacz prowadzone będą badania marketingowe. W ten sposób przewoźnik chce określić ilu pasażerów korzysta ze „wspólnego biletu” ZTM.
Ankieta dodatkowo będzie dostępna w kasach biletowych oraz na stronie internetowej przewoźnika www.wkd.com.pl
Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: [email protected] lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS