A A+ A++

Z uzasadnienia wynika, że to m.in. realizacja zaleceń Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która pośredniczyła przy finansowaniu ze środków unijnych programu “Rozwój systemu komunikacji publicznej w Kieleckim Obszarze Metropolitalnym”. W ramach wartego kilkaset milionów złotych programu m.in. wybudowano buspasy i węzeł Żelazna. Zgodnie z tymi wytycznymi chodzi przede wszystkim o wprowadzenie preferencji dla komunikacji publicznej, o czym trudno mówić, w sytuacji gdy bilety autobusowe są droższe niż postój w centrum Kielc.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNAWET MESJASZ NIE POMÓGŁ! SOKÓŁ WYGRYWA ZE SKRĄ 2:1 PO TRZECH BRAMKACH OSTRÓDZIAN
Następny artykułWpadki Apple: Lista istotnych wpadek amerykańskiego producenta związanych z usterkami urządzeń oraz prezentacjami