Triggo planuje w najbliższych miesiącach pozyskać z oferty publicznej do ok. 11 mln zł i w 2021 roku zadebiutować na rynku NewConnect – podała spółka w komunikacie prasowym.
Triggo opracowuje pojazd elektryczny. Spółka przygotowuje założenia produkcyjne i oczekuje, że w 2021 roku uzyska homologację.
– Decyzja o uzyskaniu statusu spółki publicznej to ważny, a jednocześnie naturalny etap rozwoju projektu Triggo, będący konsekwencją dziesięciu lat rozwoju koncepcji, pięciu lat działalności spółki oraz gotowości produkcyjnej pojazdu. Naszą ambicją jest zostanie polskim globalnym brandem w miejskiej e-mobilności, który efektywnie rozwiązuje dwa kluczowe problemy obecne w każdym mieście – korki i dostępność miejsc parkingowych. Zmienna geometria podwozia warunkująca zalety Triggo może mieć wpływ na transport w największych aglomeracjach UE, USA, Japonii, Chin bądź Indii, czyli rynkach objętych ochroną patentową założeń pojazdu obowiązującą do 2037 roku – mówi Rafał Budweil, Prezes Zarządu i Założyciel Triggo S.A.
– Nasze najbliższe plany to budowa pilotażowej serii informacyjnej pojazdów wraz z ich dostawą do klientów „beta” oraz przeprowadzenie na szeroką skalę działań promocyjnych zmierzających do zainteresowania projektem partnerów strategicznych, w tym licencjobiorców na niezwykle perspektywicznych rynkach Azji południowej i południowo-wschodniej. Przyjęcie z jakim spotykają się informacje na temat Triggo na całym świecie pozwala ufać w realne szanse powodzenia na rynkach azjatyckich – wskazuje Rafał Budweil.
Triggo planuje w I kwartale 2021 roku przeprowadzić ofertę publiczna akcji, którą zrealizuje w oparciu o memorandum informacyjne pozwalające pozyskać środki do 2,5 mln EUR. W dalszej kolejności Spółka planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. Koordynatorem Oferty w procesie będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
– NewConnect dla Triggo to pierwszy krok ku obecności na rynkach kapitałowych. W dalszej perspektywie zamierzamy przejść na rynek główny GPW. Triggo jest unikatowym projektem w skali światowej. Globalne trendy na międzynarodowych rynkach kapitałowych są niezwykle sprzyjające dla spółek z branży e-mobilności, co jest odzwierciedlone w niezwykle atrakcyjnych wycenach jakie osiągają. Nie wykluczamy zatem dual listingu na wybranym rynku zagranicznym – dodaje Rafał Budweil.
Triggo – samochód zaprojektowany i w całości zbudowany w Polsce – zadebiutował w ubiegłym roku na targach motoryzacyjnych w Genewie. Dzięki niewielkim rozmiarom ma być sposobem na korki i brak miejsc do parkowania.
Pojazd ma zaledwie 148 cm szerokości, a po zwężeniu przedniego zawieszenia zajmuje jedynie 86 cm i przypomina wówczas motocykl. Rozwiązanie ma być lekiem na małą liczbę miejsce parkingowych, umożliwiając zaparkowanie także w niedostępnych dla klasycznych aut przestrzeniach – pisał Marcin Kaźmierczak przed genewskimi targami. Więcej w artykule pt. “Polski „elektryk” Triggo wjeżdża na salony. Zaparkuje wszędzie”.
(Bankier.pl/PAP Biznes)
epo/ ana/
Emitent planuje w I kwartale 2021 roku przeprowadzić ofertę publiczna akcji, którą zrealizuje w oparciu o memorandum informacyjne pozwalające pozyskać środki do 2,5 mln EUR. W dalszej kolejności Spółka planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. Koordynatorem Oferty w procesie będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS