A A+ A++

“Daj się zapętlić” – to jedno z haseł reklamowych trasy w Beskidach, która wymyślono w Bielsku-Białej.

Bielsko-Biała, chcąc przyciągnąć turystów, zaangażowało Mateusza Zmyślonego, eksperta w dziedzinie komunikacji społecznej i marketingu. Zmyślony to miłośnik gór, wędruje w Beskidach od schroniska do schroniska. Wpadł na pomysł wytyczenia pętlowego, długodystansowego szlaku w Beskidach. Projekt powstał we współpracy z PTTK oraz Lokalną Organizacją Turystyczną Beskidy.

–  To ambitna trasa wykorzystująca duże odcinki istniejących szlaków turystycznych w Beskidzie Śląskim, Żywieckim i Małym. Jej przejście oznacza konieczność pokonania blisko 250 kilometrów przy łącznym przewyższeniu przekraczającym 11.000 metrów. Wierzymy, że The Loop w krótkim czasie dołączy do listy tak znanych tras jak West Highland Way w Szkocji czy GR 20 na Korsyce, który uchodzi za najtrudniejszy szlak górski w Europie – czytamy na stronie theloop.travel/mapa.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPapież ekskomunikował arcybiskupa Viganò
Następny artykułButy Nike za połowę ceny! Tylko w ten Weekend