A A+ A++

Liczba zamówień dań za pomocą PizzaPortal.pl pozostaje na podobnym poziomie jak przed wybuchem pandemii. Wzrósł natomiast średni koszyk wartości zamówienia, co oznacza, że klienci wydają jednorazowo nieco więcej środków.

Zamawiający wolą płacić online

W okresie pandemii wzrosła popularność płatności bezgotówkowych za zamawiane dania i znacząco spadła liczba transakcji gotówkowych – prawie o 50 proc.

Zamawiający zdecydowanie wolą płacić za dania bezgotówkowo. W ten sposób ograniczają do minimum kontakt z dostawcą jedzenia. Restauracje, które współpracują z nami, wprowadziły opcję dostawy bezdotykowej, aby zwiększyć bezpieczeństwo. Zaobserwowaliśmy zmiany nie tylko w sposobie płatności za dania, ale też w godzinach zamawiania posiłków. Teraz największy ruch jest pomiędzy godziną 12 a 16. Przed wybuchem pandemii były to zdecydowanie pory wieczorne – wyjaśnia Piotr Kruszyński, CEO PizzaPortal.pl.

W dostawie króluje pizza

Najpopularniejszym daniem w dostawie zarówno przed, jak i podczas pandemii jest pizza i stanowi ponad 50 proc. wszystkich zamówień. Na drugim miejscu znajduje się kuchnia amerykańska i burgery – 31 proc., a na kolejnych kuchnia azjatycka i sushi – 7,6 proc., kuchnia arabska 5,6 proc. oraz do … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiedronce grozi kara. UOKiK sprawdza oznakowanie owoców i warzyw
Następny artykułNiejasne zasady przewozów drogowych po brexicie