A A+ A++

Więcej ciekawych artykułów znajdziecie na Gazeta.pl

Zobacz wideo
Zwiedzamy Dubaj

W sierpniu 2021 roku głośno było na temat reklamy linii Emirates. 30-sekundowy klip rozpoczął się zbliżeniem, na którym widać członkinię personelu pokładowego Emirates trzymającą tablicę, taką jak w słynnej scenie z filmowego hitu z 2003 roku “Love Actually”. Kobieta jest uśmiechnięta, opanowana, przekłada planszę po planszy z hasłami reklamującymi linie Emirates. Dopiero po chwili, gdy kamera się oddala, widzowie zauważają, że stewardesa stoi na samym szczycie Burdż Chalifa, a za nią rozpościera się panorama Dubaju.

W ten sposób przewoźnik postanowił poinformować, że połączenia między Dubajem a Londynem zostały wznowione. Co ciekawe, kobieta, która pojawiła się w reklamie, dołączyła do niewielkiego grona osób, które stanęły na szczycie budynku. Wcześniej byli to m.in. książę Dubaju, szejk Hamdana bin Mohammed bin Rashida Al Maktoum oraz Tom Cruise. 

“Nigdzie indziej nie ma tak bogatej oferty atrakcji”

Stewardesa Nicole Smith-Ludvik po raz kolejny stanęła na samym czubku najwyższego budynku na świecie Burdż Chalifa o wysokości 828 m. Nowa reklama zachęca do odwiedzin Expo 2020 w Dubaju. Impreza rozpoczęła się w październiku 2021 roku i potrwa do 31 marca 2022 roku. Przełożono ją o rok z powodu pandemii koronawirusa. Bierze w niej udział 200 państw i organizacji. Co ciekawe, jest to pierwsza Wystawa Światowa, która odbywa się w kraju arabskim.

Stewardesa ponownie trzyma kartki, jednak tym razem w tle widzimy przelot największego samolotu pasażerskiego świata – Airbusa A380.

Na półmetku targów emocje i rozmach związane z Expo 2020 w Dubaju nie maleją. Najnowsza kampania odważnie niesie przesłanie Expo i zaprasza ludzi do doświadczenia największego widowiska na świecie. Nigdzie indziej nie ma tak bogatej oferty atrakcji, rozrywki i muzyki na najlepszym poziomie, porywających dyscyplin sportowych, tętniących życiem pawilonów tematycznych, kwitnącej sceny kulinarnej i wielu innych. A to wszystko w jednym miejscu

– powiedział Tim Clark, prezes Emirates Airline.

Expo 2020. Otwarcie stoiska polskiego na Wystawie Światowej w Dubaju

Jak kręcono reklamę?

Aby nakręcić reklamę, przewoźnik musiał bardzo dokładnie zaplanować czas przelotu, aby uniknąć nieprzewidzianych sytuacji (na przykład związanych z podmuchami wiatru). Wcześniej manewr był przez długi czas trenowany na symulatorze lotów. By zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa dla osób zaangażowanych w tworzenie nagrania, do projektu zatrudniono także profesjonalną instruktorkę skoków spadochronowych. 

Betlejem - gdzie jest, co można zobaczyć, jakie uroczystości odbywają się w święta Bożego Narodzenia?Betlejem, czyli “perła Palestyny”. “Przed Bożym Narodzeniem nie śpi”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPracodawcy z sektora usług biznesowych spodziewają się problemów z rekrutacją [BADANIE]
Następny artykułAO: co tam się stało?! Ależ zagranie