A A+ A++

W jednej z restauracji McDonald’s w Wielkiej Brytanii klientka przeżyła szok. Całą sytuację opisał portal Daily Star. Kobieta, która cierpi na arachnofobię, znalazła w zamówionym burgerze… pająka! 29-latka nie mogła otrząsnąć się przez kilka dni.

   

Kobieta wysłała e-mail ze skargą. Odpowiedź otrzymała dopiero po 9 dniach. Zaproponowana rekompensata nie spodobała jej się jednak. Zaproponowano jej kupon restauracyjny o wartości 15 funtów. Kobieta jednak postanowiła nie korzystać z niego i więcej nie jadać w tej restauracji.

Jak relacjonowała, po męczącym dniu chciała zjeść burgera. O mało jednak nie zjadła pająka! Gdy uniosła górną część bułki, by poprawić sałatę, ujrzała martwego pajęczaka.

Zobacz także:  Węgry sprowadzą chińską szczepionkę przeciwko koronawirusowi. Chcą uniezależnić się od dostaw z UE
   

Rzecznik prasowy McDonald’s przeprosił za całą sytuację. – Przykro nam z powodu doświadczeń tej klientki i zwłoki w udzieleniu jej odpowiedzi. Kładziemy duży nacisk na kontrolę jakości, przestrzegając rygorystycznych standardów, aby uniknąć wszelkich niedoskonałości – z rozczarowaniem dowiadujemy się, że nie zostały one spełnione – przekazał rzecznik. Dodał też, że zaoferowany kupon nie miał na celu urażenia klientki.

   
     
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOddzielne wejścia, klasy i przerwy, mycie rąk co godzinę, maseczki. Najmłodsi uczniowie wrócili do szkół
Następny artykułBezpieczna podróż CarSharingiem!