A A+ A++

Gdy firma Butcher’s Pet Care wchodziła na polski rynek, był on zdominowany przez dwóch globalnych graczy. Nie było łatwo przebić się lokalnej firmie, z innego kraju, skupionej na podkreślaniu jakości produktu. Jednak Pat Romanek podjęła się zadania stworzenia organizacji gotowej konkurować z wielkimi koncernami.

Kluczem dobra strategia

– Kluczowym czynnikiem w momencie wejścia na rynek było przygotowanie strategii challengera na minimum 3 lata, obejmującej uświadomienie sieci handlowych, co im przyniesie zmiana na półce oraz co oznacza dla przyszłości kategorii produktowej. To bardzo ważne. Jest wiele dobrych produktów, ale tylko kompleksowa strategia pozwala odnieść sukces – mówi Pat Romanek.

W ciągu 10 lat udało się wiele osiągnąć. Marka zajmuje m.in. trzecie miejsce w Polsce na rynku mokrej karmy dla psów. Wzrost obrotów, ponad 20 proc. rocznie, sprawił, że Butcher’s stał się znaczącym graczem i partnerem handlowym, który kreuje trendy produktowe. Sprzyja temu innowacyjne podejście do działań edukacyjnych, nakierowanych na rozwój rynku karmy dla zwierząt domowych. Ważnym momentem było wprowadzenie karm bio, Butcher’s był tu prekursorem, co dziś pozwala mu zaliczać się do grona liderów.

Jak zbudowano markę

– Firma mniejsza, z krótszym procesem decyzyjnym, może szybciej reagować na zmiany rynkowe. Postawiliśmy sobie za cel … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolacy z szansami w globalnym wyścigu medycznym
Następny artykułOutsourcing pomógł w walce z kryzysem. Wygrali ci, którzy postawili na IT