A A+ A++

Opis wyjazdu do Zakopanego należy do kleryka IV roku, Michała Gądka.

– 17 lipca wraz z księżmi przełożonymi udaliśmy się na wypoczynek do Zakopanego. Każdego następnego dnia po porannej Mszy Świętej i pysznym śniadaniu wyruszaliśmy aby zdobywać górskie szczyty i podziwiać towarzyszące nam piękne krajobrazy. Po powrocie do domu uzupełnialiśmy stracone kalorie, dzieląc się relacjami z przebytych wypraw. Wieczór spędzaliśmy na wspólnej modlitwie, grach i zabawach. Atrakcji nie brakowało bo jak mawiają górale: „z górami śpasów ni ma” (z górami żartów nie ma) pogoda jest zmienna, a warunki atmosferyczne potrafią zmienić się w ciągu godziny. I tak na przemian w słońcu i deszczu przemierzaliśmy górskie szlaki. W niedzielę udaliśmy się wszyscy razem na Rusinową Polanę, gdzie roztacza się wspaniały widok na najwyższe szczyty Tatr. Z kolei wtorek minął nam na pracach przydomowych, a ów dzień zakończyliśmy ogniskiem. W piątek uczestniczyliśmy w Drodze Krzyżowej w naszym przydomowym ogrodzie. Wyjazd ten był wspaniałym doświadczeniem i okazją do pogłębienia wzajemnych relacji”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS