God of War (2018) otrzymało dokładnie dziesięć dni temu aktualizację skierowaną dla posiadaczy konsol PlayStation 5, która umożliwiła im rozgrywkę w rozdzielczości 4K i stałych 60 klatkach na sekundę.
Patchowi 1.35 postanowiło przyjrzeć się Digital Foundry, które tę wersję gry od Santa Monica Studio nazwało: “bezbłędną”. Jest to spowodowane tym, że najnowszy God of War chodzi niemalże przez cały czas w 60 FPS-ach i jest to doświadczenie, którego nie możecie przegapić.
Według redaktora ww. serwisu, w trakcie godziny i 45 minut rozgrywki w God of Wara na PS5, tytuł “stracił” zaledwie 33 klatki, co jest niesamowitym wynikiem. Pełną analizę znajdziecie poniżej.
Warto w tym momencie przypomnieć, że szef PlayStation Studios nie może doczekać się opinii nt. God of War: Ragnarok (tytuł roboczy), tytułu, który pojawi się na rynku pod koniec bieżącego roku lub w 2022 roku.
[embedded content]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS