A A+ A++

God of War (2018) otrzymało dokładnie dziesięć dni temu aktualizację skierowaną dla posiadaczy konsol PlayStation 5, która umożliwiła im rozgrywkę w rozdzielczości 4K i stałych 60 klatkach na sekundę.

Patchowi 1.35 postanowiło przyjrzeć się Digital Foundry, które tę wersję gry od Santa Monica Studio nazwało: “bezbłędną”. Jest to spowodowane tym, że najnowszy God of War chodzi niemalże przez cały czas w 60 FPS-ach i jest to doświadczenie, którego nie możecie przegapić.

Według redaktora ww. serwisu, w trakcie godziny i 45 minut rozgrywki w God of Wara na PS5, tytuł “stracił” zaledwie 33 klatki, co jest niesamowitym wynikiem. Pełną analizę znajdziecie poniżej.

Warto w tym momencie przypomnieć, że szef PlayStation Studios nie może doczekać się opinii nt. God of War: Ragnarok (tytuł roboczy), tytułu, który pojawi się na rynku pod koniec bieżącego roku lub w 2022 roku.

[embedded content]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKcynia: Historia w Wielkim Formacie w Zespole Szkół Technicznych
Następny artykułWizyta u dentysty na Teneryfie. Tak Irlandczycy obchodzą obostrzenia