A A+ A++

FREENOW wykorzystuje potencjał możliwości reklamy Out-of-Home dzięki  kompleksowej ofercie AMS – działaniom w czasie rzeczywistym, połączeniu klasycznego outdooru z Digital OOH oraz retargetingowi. W ramach kampanii layouty umieszczone na przystankach pokazują w czasie rzeczywistym zmieniający się czas dojazdu najbliższej taksówki FREENOW.

W nowej kampanii na nośnikach Digital Citylight AMS wyświetlany jest szacowany czas przyjazdu najbliższej taksówki FREENOW. Do realizacji wykorzystano bazę zewnętrznych danych, z którą w czasie rzeczywistym kontaktuje się dany Digital Citylight i tworzy wyświetlany layout. Działaniom real-time i dynamicznej zmianie kreacji towarzyszy retargeting. Dzięki niemu reklamy są wyświetlane na smartfonach tych osób, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach DOOH i OOH AMS. W efekcie każdy użytkownik smartfona z grupy celowej, który spotka reklamę na przystanku, zobaczy podobny komunikat na ekranie swojego urządzenia. Działania komunikacyjne na digitalach i w świecie online wzmacniają klasyczne citylighty AMS w wiatach przystankowych. 

– Szukaliśmy dla FREENOW optymalnego rozwiązania zapewniającego synergię działań online i offline, które przełoży się zarówno na rozpoznawalność marki, jak i na faktyczne zwiększenie korzystania z jej usług – mówi Maciej Marek, business & communication partner w OMD Group – Zależało nam na pokazaniu realnej możliwości skorzystania z usługi transportu poprzez umieszczenie na nośnikach czasu, w jakim taksówka może odebrać pasażera z danej lokalizacji, a jednocześnie na zwiększeniu perswazyjności przekazu poprzez wykorzystanie niestandardowego formatu. Dodatkowo, by zmaksymalizować liczbę kontaktów z reklamą, kampanię skierowaliśmy również do znajdujących się w jej pobliżu użytkowników urządzeń mobilnych –  dodaje.

Kampania została zrealizowana w ogólnopolskiej sieci Digital Citylight AMS, w tym największych aglomeracjach: GOP-ie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, w Warszawie i we Wrocławiu. Oprócz kampanii outdoorowej FREENOW wdrożyło strategie retargetingowe zarówno w kanałach klasycznych, jak i cyfrowych. 

Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon.

PS FREE NOW wprowadza pilotażowo pierwszą w Polsce usługę przejazdów taxi tylko dla kobiet i wyłącznie z kierowczyniami

Usługa „Dla niej” pojawi się testowo w Trójmieście. Czy taki pomysł rozwiązuje problem przemocy wobec kobiet, o czym coraz częściej mówi się w kontekście popularnych aplikacji przewozowych?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKultowy program nie będzie potrzebny. Kiedyś miał go każdy
Następny artykułPaweł Golec ma osobliwą pamiątkę z amfiteatru w Sopocie. Co to takiego?