2021-01-04 12:45
publikacja
2021-01-04 12:45
W styczniu rokrocznie odbywa się akcja pod hasłem “Veganuary”, organizacje prozwierzęce zachęcają do wypróbowania diety bezmięsnej przez miesiąc. W tym roku do akcji przyłączyło się kierownictwo dużych spółek, jak Nestlé, Tesco, PwC, EY czy M&S.
Jak podaje branżowy serwis Plantbasednews.org, na “Veganuary” zapisało się jak dotąd 350 tys. osób, co oznacza 50 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Wśród tych, którzy zobowiązali się wziąć udział, są zespoły kierownicze Nestlé, Bloomberg, M&S, Quorn, Tesco, PwC i EY.
Jednym z największych liderów firm biorących udział w inicjatywie jest Marco Settembri, CEO Nestlé Zone EMENA (Europa, Bliski Wschód i Afryka Północna). Według dyrektora dobrze zaplanowana dieta roślinna może zaspokoić potrzeby żywieniowe na wszystkich etapach życia. „W tym roku przekazuję pałeczkę i zachęcam wszystkich pracowników do wzięcia udziału w Veganuary i zapisania się do wyzwania. Zainspirujemy ich pysznymi przepisami naszych kolegów z Garden Gourmet, wegańskimi opcjami w restauracji, wskazówkami ekspertów i poradami dietetycznymi”, mówi Settembri.
April Preston, dyrektor ds. Rozwoju produktów z Mark&Spancer, powiedziała z kolei: „Jako dumni właściciele wegańskiej marki Plant Kitchen nr 1 w Wielkiej Brytanii jesteśmy bardzo podekscytowani Veganuary! W tym roku udostępniamy linki rejestracyjne wszystkim naszym współpracownikom w sklepach i centrach pomocy, zachęcając ich do wzięcia udziału w akcji. W naszej ofercie Plant Kitchen pojawiło się wiele niesamowitych nowych produktów, więc jest to idealny czas, aby ich spróbować”.
WS
Już od 18 500 zł z programu “Czyste Powietrze”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS