A A+ A++

W przedstawionym przez spółkę nazwa.pl Programie Partnerskim, zarabia osoba polecająca, jak i kupująca usługi. Zgodnie z zasadami polecający otrzymuje 25% od każdej wpłaty za rekomendowaną usługę. Z kolei nowy klient, a więc kupujący usługę w nazwa.pl, uzyskuje 20% rabatu. “Uruchamiając ponad rok temu Program, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu Partnerów, którzy będą zainteresowani współpracą z liderem technologicznym i otrzymywaniem wysokich prowizji. Zauważyliśmy, że Program wymaga jeszcze jednego ważnego aspektu – zachęty dla Kupującego. Dlatego też podjęliśmy decyzję o połączeniu wysokiej prowizji dla polecającego usługę oraz dużego rabatu dla zamawiającego. Tak powstał nowy Program Partnerski w nazwa.pl” – wyjaśnia Krzysztof Cebrat, prezes zarządu w nazwa.pl.

Stała prowizja 25% od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20% rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają zasady Programu Partnerskiego przy polecaniu usług hostingowych.  Firma przygotowała też coś specjalnego dla webmasterów – aż 50% prowizji.

Cloud Backup od nazwa.pl – testujemy pojemną i niedrogą usługę

Zasady Programu Partnerskiego są bardzo proste, a uczestnikiem może zostać każdy klient nazwa.pl, który mieszka w Polsce lub jego firma ma siedzibę na terenie naszego kraju. Wszyscy klienci spółki otrzymują drogą mailową unikatowy kod rabatowy. Ten sam kod w postaci Vouchera znajduje się też w Panelu Klienta, w zakładce „Program Partnerski”. Klient przekazuje kod swoim znajomym, a ci przy zamawianiu usługi wpisują go w polu do tego przeznaczonym. Dzięki temu otrzymują 20% rabatu od cen dostępnych na stronie. Co ważne, rabat ten łączy się z innymi aktualnymi promocjami w nazwa.pl, co powoduje, że cena, którą płaci klient, może być jeszcze niższa. W tym samym czasie prowizja, w wysokości 25% dokonanej przez klienta wpłaty, naliczana jest polecającemu, który jest posiadaczem użytego właśnie kodu. 

_TITLE_

Program Partnerski – szczegóły dotyczące usługi w serwisie nazwa.pl

Akcja nie jest jednorazowa – prowizja będzie się naliczać od każdej wpłaty za usługę wykupioną przez poleconego klienta, także od jej odnowienia na kolejny okres abonamentowy. Co istotne, kod jest ważny bezterminowo, a więc można go wysłać do wielu znajomych i czekać na realizowane przez nich zamówienia. Prowizje naliczane są już po opłaceniu usług przez poleconego klienta, a informacje o ich wysokości dostępne są online w Panelu Klienta w serwisie nazwa.pl. Prowizje, zlecone do wypłaty na podane konto bankowe, przelewane są w ciągu 1 dnia roboczego. Więcej szczegółów o Programie Partnerskim znajduje się pod TYM adresem.

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl! – Program Partnerski z wysokimi prowizjami

To jednak jeszcze nie wszystko. Firma nazwa.pl, w obrębie Programu Partnerskiego, ma również specjalną ofertę dla webmasterów, pod postacią prowizji wynoszącej aż 50%. Warunkiem przystąpienia jest polecenie usług nazwa.pl co najmniej 5 klientom. Jeżeli jednak dopiero rozpoczynamy współpracę z nazwa.pl, ale mamy już klientów korzystających z hostingu w innych firmach i zadeklarujemy ich przeniesienie do nazwa.pl, serwis podejmie się aktywacji prowizji 50% od samego początku. Program obejmuje usługi hostingowe, domeny, certyfikaty SSL oraz usługę Cloud Backup. Za każdą z tych usług otrzymamy wynagrodzenie w wysokości 50% od pierwszej wpłaty i do 35% od kolejnej. Dlaczego „do”? Bo im więcej usług polecimy, tym prowizja, którą otrzymamy za przedłużenia usług będzie odpowiednio wyższa.

Do Programu Partnerskiego nazwa.pl można zgłosić się wypełniając formularz na stronie https://www.nazwa.pl/program-partnerski.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł24 września BIKE EXPO zawita do Bielska-Białej
Następny artykułW Grecji branża turystyczna rozmawia już o wykorzystaniu Funduszu Odbudowy