A A+ A++

Kampania społeczna „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” ma na celu uświadamianie kobiet, jak ważna jest dla nich samoakceptacja. Kampania powstała we wrześniu 2021 r. To wtedy jej twórczyni Marta Banaszek zaprosiła do udziału w projekcie pierwsze ambasadorki. Udało jej się zebrać grupę 19 kobiet, reprezentujących różne środowiska, branże, a także wiek czy rozmiar. Kontynuując kampanię, chcąc poszerzać działania wokół niej, w kwietniu 2022 r. autorka zaprosiła do współpracy kolejne panie – kobiety z różnych obszarów, które zdecydowały … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie nazywa się już Dorota Rabczewska. Oficjalnie zmieniła imię!
Następny artykułKryzys na rynku nieruchomości. Wysokie ceny mieszkań, mało transakcji. Bo są problemy z kredytem hipotecznym