A A+ A++

W piątek, 23 grudnia po południu doszło do awarii systemu płatności Blik. Część klientów nie może płacić w ten sposób w sklepach czy w internecie. Operator informuje, że już nie powinno być zakłóceń, ale użytkownicy Blika nadal sygnalizują problemy

– Chciałem wypłacić Blikiem pieniądze z bankomatu, ale okazało się, że ta opcja jest niedostępna. Kolega pisze, że u niego płatności Blikiem też nie działają. Może przeciążenie zakupowe przed świętami? – zastanawia się nasz czytelnik pan Andrzej.

Na ekranie telefonów ukazują się komunikaty o niemożliwości płacenia Blikiem.

O podobnych problemach w piątek, 23 grudnia po południu alarmują inni użytkownicy systemu płatności Blik. W internecie skarżą się, że nie mogą płacić Blikiem w sklepach czy realizować płatności internetowych. Inni relacjonują, że ich płatność się powiodła. “Właśnie zapłaciłem blikiem za bilet” – informuje nasz czytelnik Maciej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł126 punktów karnych i 16 tys. zł mandatu w kilka minut. Kierowca ulicami miasta uciekał przed policją
Następny artykułAwaria Blika. “Intensywnie pracujemy, aby usługa działała bez zakłóceń”