W piątek, 23 grudnia po południu doszło do awarii systemu płatności Blik. Część klientów nie może płacić w ten sposób w sklepach czy w internecie. Operator informuje, że już nie powinno być zakłóceń, ale użytkownicy Blika nadal sygnalizują problemy
– Chciałem wypłacić Blikiem pieniądze z bankomatu, ale okazało się, że ta opcja jest niedostępna. Kolega pisze, że u niego płatności Blikiem też nie działają. Może przeciążenie zakupowe przed świętami? – zastanawia się nasz czytelnik pan Andrzej.
Na ekranie telefonów ukazują się komunikaty o niemożliwości płacenia Blikiem.
O podobnych problemach w piątek, 23 grudnia po południu alarmują inni użytkownicy systemu płatności Blik. W internecie skarżą się, że nie mogą płacić Blikiem w sklepach czy realizować płatności internetowych. Inni relacjonują, że ich płatność się powiodła. “Właśnie zapłaciłem blikiem za bilet” – informuje nasz czytelnik Maciej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS