A A+ A++

“Wiemy, że napotykacie na trudności w płatnościach BLIKIEM. Intensywnie pracujemy, aby usługa działała bez zakłóceń. Przepraszamy za wszystkie niedogodności” – czytamy w poście na profilu Blika na Facebooku.

< ... czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAwaria Blika. Operator: problem rozwiązany. Klienci: nie wszystkim działa. “Blik ściągnął pieniądze, a do transakcji nie doszło”
Następny artykułPackvertising, czyli wyjątkowe opakowanie kluczem do skutecznego marketingu