A A+ A++

Od 4 maja br. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przywraca w swoich placówkach obsługę klientów. Pracownicy dostępni będą w bezpośrednim kontakcie i pomogą w uzyskaniu informacji jak złożyć wnioski, wypełnić dokumenty, a także w jaki sposób założyć profil na Platformie Usług Elektronicznych (PUE).

– ZUS jako jeden z pierwszych urzędów podjął decyzję, aby ponownie otworzyć sale obsługi dla naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę  jak jest to ważne dla osób poszukujących pomocy  np. przy ubieganiu się o rentę czy emeryturę  lub o uzyskanie informacji w jaki sposób założenia profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS. Otwarcie naszych sal odbędzie się zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. W poniedziałki nasze placówki będą dostępne od godz. 8.00 do godz. 18.00 –informuje Katarzyna Krupickaregionalny rzecznik prasowy ZUS województwa podlaskiego.

W budynkach ZUS nadal pozostaną skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski lub pisma.

Ze względu na bezpieczeństwo powinniśmy odwiedzać placówki ZUS tylko wtedy, kiedy jest to niezbędne. Klienci będą wpuszczani pojedynczo, w zależności od dostępności stanowiska, na którym możliwe jest załatwienie danej sprawy.  Przy stanowisku będzie mogła przebywać tylko jedna osoba – osoby towarzyszące (za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, tłumaczy języka migowego, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem) nie będą mogły podejść do stanowiska razem z osobą obsługiwaną.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNatalia Siwiec pokazała twarz po zabiegu. Stwierdziła, że teraz wygląda jak po botoksie. “Całkiem super”
Następny artykułDulkiewicz uczciła Konstytucję 3 Maja. Złożyła kwiaty przed pomnikiem Jana III Sobieskiego