A A+ A++

Brak podpisu pod oświadczeniem, błędny numer rachunku, wpisywanie zamiast wynagrodzenia stawki godzinowej – m.in. takie błędy popełniają przedsiębiorcy, którzy wnioskują o pomoc w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. ZUS apeluje, aby przed wysłaniem dokumentów dokładnie sprawdzić zawarte tam informacje.

Mówi Piotr Olewiński, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa mazowieckiego.

Your browser doesn’t support audio.
Please download the file: audio/mpeg

Zdarzają się też inne błędy.
 

Your browser doesn’t support audio.
Please download the file: audio/mpeg

ZUS przypomina, że wnioski można składać elektronicznie (za pomocą PUE) lub papierowo. Wszelkie informacje na temat tego: kto może skorzystać z ulg, gdzie składać wnioski i jak je wypełnić, można znaleźć na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmiany w zasadzie „godziny dla seniorów”. Nadal obowiązują, ale nie przez cały tydzień
Następny artykułNajnowsze dane Ministerstwa Zdrowia. Wyzdrowiały już 1133 osoby