ZP.272.18.2020
Ogłoszenie nr 510121439-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.
Powiat Chojnicki: CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2628G OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 22 NOWA CERKIEW – RACŁAWKI DO DW 240”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547863-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2628G OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 22 NOWA CERKIEW – RACŁAWKI DO DW 240”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2628G od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 Nowa Cerkiew – Racławki do DW 240”. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załączniku do SIWZ – Istotne postanowienia do umowy. Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2628G od skrzyżowania z drogą krajową nr 22 Nowa Cerkiew – Racławki do DW 240”. Opracowaniem należy objąć: Rozbudowę drogi powiatowej 2628G na odcinku od skrzyżowania z DK 22 (z uwzględnieniem rozwiązania projektowego wykonanego przez EUROPROJEKT GDAŃSK S.A., ul. Nadwiślańska 55, 80-680 Gdańsk w X.2019 r.) do skrzyżowania z DW 240 tj. ok. 6,60 km Zakres prac projektowych: – poszerzenie szerokości jedni do 6,0 m wraz z konstrukcją nawierzchni dla KR3, – ścieżka rowerowa /ciąg pieszo – rowerowy na całej długości, – zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, – dostosowanie geometrii drogi do aktualnie obowiązujących wymagań dla klasy drogi Z (skrzyżowań z drogami gminnymi nr 239002G, 239006G i 239017G i drogami 2637G, 2623G i 2643G) – kanalizacja deszczowa na terenie Nowej Cerkwi i Racławek, – oświetlenie uliczne na terenie j.w., – na terenie Nowej Cerkwi chodnik do przełożenia i regulacji wysokości, – kanały technologiczne, – zaprojektowanie geometrii luków. 1. Dokumentacja winna zawierać: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia wykonania robót lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia, projekt branży elektrycznej oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwoleń j.w., lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy. 4) Projekt podziału nieruchomości. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami: – Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470), – Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), – Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), – Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), – Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), – Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. ), – Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2310) – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784), – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), – Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126). 5) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 6) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 7) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), 8) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna, 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności uzyskania). 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót. 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”; 6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników; 7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 8) Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 1) projekt budowlany + branże – 6 egz., 2) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz. 3) projekty wykonawcze +branże -3 kpl., 4) przedmiary robót -3 kpl., 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz., 6) kosztorys inwestorski – 3 egz., 7) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc ( Ms Word). 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 30 projektów podziałów nieruchomości 2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej w terminie do dnia 31.05.2021r. Kanalizacja deszczowa oraz oświetlenie mają zostać zaprojektowane na następujących odcinkach: Nowa Cerkiew kanalizacja deszczowa ok 1300 m oraz oświetlenie ok 700 m. Racławki na terenie obszaru zabudowanego kanalizacja deszczowa ok 500 m oraz oświetlenie ok 500 mb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ROZBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2628G OD SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 22 NOWA CERKIEW – RACŁAWKI DO DW 240”. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020 Wartość bez VAT 124900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD PRODUKCYJNOUSŁUGOWOHANDLOWY “DROBUD” JERZY WIŚNIEWSKI Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 144525.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca zrealizuje przy udziale podwykonawców następujący zakres rzeczowy: mapa do celów projektowych – „GEOMAT” Usługi Geodezyjne mgr inż. Mateusz Marciniak; 89-632 Brusy, ul. Witosa 15, NIP: 555-21-12-509 projekt branży elektrycznej oświetlenie – Usługi Projektowe i Nadzory Branży Elektrycznej Edmund Hapka; 89-600 Chojnice, ul. Wiśniowa 2, NIP: 555-102-55-53 |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczono w BZP w dniu 07.07.2020 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.
Zdjęto ….
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS