A A+ A++

Spotkanie z udziałem wysokich rangą urzędników CEV, w tym prezydenta CEV Aleksandara Boričicia oraz przedstawicieli w czterech krajach – Serbii, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii – które mają być gospodarzem CEV EuroVolley 2021 Women odbyły się w piątek w hotelu Crowne Plaza w Belgradzie. Dyskusje toczyły się wokół promocji wydarzenia i zaplanowanych działań marketingowych, z uwzględnieniem bardzo szczególnych okoliczności pandemii koronawirusa.

Losowanie EuroVolley 2021 odbędzie się po zakończeniu wszystkich eliminacji, które mają się zakończyć najpóźniej 16 maja. W międzyczasie, każdy z czterech krajów-gospodarzy wyznaczy po dwóch ambasadorów, którzy będą pomagać w promocji kontynentalnej imprezy.


Urzędnicy CEV i przedstawiciele czterech federacji narodowych omówili szereg innych kwestii, takich jak protokoły transportowe i zdrowotne – które stały się niezwykle ważne od czasu wybuchu światowego kryzysu zdrowotnego.

– Żyjemy w trudnych czasach na całym świecie, nie tylko w Europie, ale sport może nam pomóc szerzyć dobre wibracje i pozytywną energię – powiedział wiceprezes CEV Renato Arena. – EuroVolley 2021 to emocjonujące i najważniejsze dla nas wydarzenie. Poprzez takie sportowe imprezy możemy przekazać każdemu dobrą wiadomość. Mimo wszystko nadal gramy w siatkówkę i robimy to trzymając się razem – jak członkowie tej samej drużyny. Siatkówka była jednym z pierwszych sportów, które wysyłały tak mocne przesłanie nadziei i odporności w czasach pandemii.

Jestem niezmiernie dumny, że mogę pełnić funkcję przewodniczącego komitetu organizacyjnego tego prestiżowego turnieju. Mamy tylko jedno oczekiwanie – że będzie to wielkie wydarzenie. Wszyscy czterej organizatorzy, a zwłaszcza Serbska Federacja Siatkówki, mają bogate doświadczenie i do tej pory zorganizowali wiele ważnych międzynarodowych zawodów, więc możemy zawieszać sobie wysoko poprzeczkę – powiedział Lubor Halanda, wiceprezes CEV ds. administracyjnych.

Serbia musi dostarczyć coś znacznie większego niż w 2011 roku, biorąc pod uwagę, że w tym czasie w hali Pionir było około sześciu lub siedmiu tysięcy ludzi, a teraz mamy arenę na 24 tysiące miejsc i chcemy ją zapełnić. Fani siatkówki to duże zadanie i główny temat tego spotkania. Planujemy świetną kampanię marketingową, nie tylko europejską, ale także globalną. Z pomocą CEV powinniśmy wszyscy razem współpracować i promować mistrzostwa Europy również na innych kontynentach. Mam nadzieję, że z pomocą wszystkich sieci społecznościowych i stacji telewizyjnych będziemy w stanie zorganizować wspaniałe wydarzenie i mistrzostwa, w których będą uczestniczyć ludzie na całym świecie – powiedział Zoran Gajić, prezes Serbskiej Federacji Siatkówki.

źródło: cev.eu, inf. własna

nadesłał: Marcin Sawoniuk

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDziennikarz wściekły na TVP: Złodzieje i żałośni amatorzy. Redakcja przeprasza
Następny artykułAssembled – dokument o produkcjach Marvela