A A+ A++

Podczas tegorocznego Black Week nadano o ponad 46 proc. więcej przesyłek niż w analogicznym tygodniu 2022 r. – poinformowała w czwartek Poczta Polska. Wskazała, że taka zmiana trendu jest wyzwaniem dla przewoźników, którzy muszą zorganizować skuteczny system dystrybucji.

Żniwa Poczty Polskiej podczas Black Week. "To duże wyzwanie"
fot. Cezary Pecold / / FORUM

Jak poinformowała w czwartek Poczta Polska, podczas tegorocznego Black Week liczba nadanych przesyłek w Poczcie Polskiej wzrosła o ponad 46 proc. rdr. Spółka dodała także, że liczba przesyłek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej w ostatni poniedziałek i wtorek wzrosła o ponad 22 proc. względem ubiegłego roku.

“27 listopada odnotowano rekordową liczbę nadanych paczek. Było ich ponad 16,8 proc. więcej niż w analogicznym dniu w ubiegłym roku. Z kolei we wtorek 28 listopada Spółka odnotowała wzrost wolumenu nadanych paczek blisko o 30 proc. względem tego samego dnia z 2022 roku” – wyliczył operator pocztowy.

Jak stwierdziła Poczta Polska, Black Friday, a następnie Cyber Monday to coroczne wydarzenia, które przyciągają entuzjastów zakupów, poszukujących okazji i promocji. “W te dni sklepy oferują znaczne obniżki cenowe na różnorodne produkty, co często prowadzi do gorączkowych zakupów i długich kolejek w sklepach. Dlatego zdecydowana większość klientów, coraz częściej decyduje się na zakupy online” – zauważyła spółka. Podkreśliła, że zmiana trendu stanowi jednak wyzwanie dla przewoźników, którzy muszą sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na dostawę paczek i zorganizować skuteczny system dystrybucji.

Operator zapewnił, że już od kilku miesięcy Poczta Polska przygotowywała się do przedświątecznego szczytu paczkowego. “Otwarcie nowych hal w Ciemnem pod Radzyminem czy Opolu, montaż nowoczesnych sorterów we Wrocławiu, Lublinie i Lisim Ogonie to inwestycje, które przygotowały spółkę do sprawniejszej obsługi paczek. Od 25 listopada kurierzy dostarczają paczki także w soboty” – podała Poczta Polska.

Poczta Polska to największy operator pocztowy na rynku krajowym. Zatrudnia ponad 66 tys. pracowników, a jej sieć obejmuje 7,6 tys. placówek, filii i agencji pocztowych w całej Polsce.

autor: Anna Bytniewska

ab/ mmu/

Źródło:PAP
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRocznica Wella Company okazją do świętowania trzech lat nieprzerwanej dynamiki wzrostu
Następny artykułNowe radiowozy policyjne. Już są na poznańskich drogach!