“Macie” dostało się między innym od żony poznańskiego senatora Marcina Bosackiego, która w telewizji komercyjnej robi programy o żywności.
Ekspert do spraw wizerunku i PR Prof. Jacek Trębecki mówi, że o ile sieć barów może mówić o sukcesie, bo młodzi ludzie przychodzą spróbować zestawu Maty, to dla samego rapera sprawa wygląda nieco gorzej.
“Wszedł w układ z firmą, która jest niemal synonimem konsumpcyjnej komerchy” – mówi prof. Trębecki.
W tej kategorii buntu, mieści się bunt przeciwko poprawności politycznej, jedzeniu tylko vege, tylko zgodnie z kanonami picia kawy latte z mleczkiem sojowym. Tutaj Mata zmieściłby się jeszcze w odium buntu, ale chyba każdy zdaje sobie sprawę, że to nie jest chłopak z bloków, człowiek z przeszłością. Zdajemy sobie sprawę, że należy już, jako młody człowiek, do pewnego establishmentu i ten bunt jest raczej konwencją artystyczną, niż rzeczywistym protestem przeciwko rzeczywistości
– uważa prof. Trębecki.
Mata zasłynął utworem “Patointeligencja”, w którym opisał rzeczywistość licealnej młodzieży z tak zwanych “dobrych domów”, w której mnóstwo jest alkoholu i narkotyków, które rozprowadzane są nie z potrzeby zysku, ale emocji. Michał Matczak jest synem prawnika prof. Marcina Matczaka, który w mediach krytykuje reformy sądownictwa.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS