A A+ A++

Patrycja Wąsala-Oponowicz swoją markę założyła w 2020 roku. Trzeba przyznać, że jej projekty od razu stały się hitami. W jej kolekcjach znajdziemy przeskalowane formy oraz kolory. Ubrania basicowe przeplatają się tutaj z lekkimi sukienkami, koszulami oraz klasycznymi marynarkami czy ramoneskami. W rozmowie z nami Patrycja wyjawiła, jak od kuchni wygląda budowanie marki modowej w Polsce. Trzeba przyznać, że nie należy to do zbyt prostych zadań.

Patrycja Wąsala-Oponowicz założycielka brandu wasalaa zdradza, jak prowadzi się markę modową w Polsce

Julita Buczek dziennikarka Dziennik.pl: Markę prowadzisz od 2020 roku i wtedy zaczynałaś od projektowania basiców. Dopiero później doszły sukienki, koszule, ramoneski czy inne ciekawe akcesoria. Jak to wygląda od strony projektowania? Mogłoby się wydawać, że basic łatwiej jest “zrobić”. Jak jest u ciebie? Lubisz tworzyć klasyczne formy czy chętniej robisz coś nietuzinkowego, czego jeszcze nie ma na rynku?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyniki NBA: Wielki Davis i wygrana Lakers z Wolves, niespodzianki na Wschodzie, Bucks ograli Clippers
Następny artykułPlaga sklepowych kradzieży