Patrycja Wąsala-Oponowicz swoją markę założyła w 2020 roku. Trzeba przyznać, że jej projekty od razu stały się hitami. W jej kolekcjach znajdziemy przeskalowane formy oraz kolory. Ubrania basicowe przeplatają się tutaj z lekkimi sukienkami, koszulami oraz klasycznymi marynarkami czy ramoneskami. W rozmowie z nami Patrycja wyjawiła, jak od kuchni wygląda budowanie marki modowej w Polsce. Trzeba przyznać, że nie należy to do zbyt prostych zadań.
Patrycja Wąsala-Oponowicz założycielka brandu wasalaa zdradza, jak prowadzi się markę modową w Polsce
Julita Buczek dziennikarka Dziennik.pl: Markę prowadzisz od 2020 roku i wtedy zaczynałaś od projektowania basiców. Dopiero później doszły sukienki, koszule, ramoneski czy inne ciekawe akcesoria. Jak to wygląda od strony projektowania? Mogłoby się wydawać, że basic łatwiej jest “zrobić”. Jak jest u ciebie? Lubisz tworzyć klasyczne formy czy chętniej robisz coś nietuzinkowego, czego jeszcze nie ma na rynku?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS