Podczas dyżuru telefonicznego będzie można uzyskać informacje m. in. na temat:
- warunków i sposobu uzyskania prawa do zasiłku chorobowego z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji domowej,
- jakie dokumenty są potrzebne do wypłaty świadczeń chorobowych za czas kwarantanny lub izolacji,
- zasad przyznawania dodatkowego zasiłku opiekuńczego w związku z zamknięciem szkół
i przedszkoli z powodu COVID-19, - możliwość składania wniosków o wypłatę świadczeń krótkoterminowe poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS,
Ponadto podczas dyżuru będzie można dowiedzieć się również o korzyściach, które wynikają z przekazywania wypłaty zasiłków na konto bankowe. Wciąż wiele osób nie posiada konta w banku i czeka na listonosza lub musi iść na pocztę, aby otrzymać zasiłek chorobowy, macierzyński czy opiekuńczy. Pracownicy Oddziału ZUS w Jaśle będą udzielać informacji 13 kwietnia br. w godz. 10.00-12.00 pod numerem telefonu 13 44 379 17.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS