Numer zamówienia: PBI.7013.119.2020
Status: Aktualne
Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb zamówienia: Wyłączone z obowiązku stosowania ustawy
Termin składania ofert: 2020-11-03 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: 1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres:Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres [email protected]
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na usługę polegającą na wykonaniu oraz montażu 4 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu nr RPWM.04.01.00-28-0218/18 pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej”
Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.)
- Zamawiający
Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A,
11 – 700 Mrągowo;
NIP: 742 – 20 – 76 – 940
tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74.
- Adres do korespondencji Wykonawcy z Zamawiającym
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji,
ul. Królewiecka 60A,
11 – 700 Mrągowo.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oraz montażu 4 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu nr RPWM.04.01.00-28-0218/18, pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej” na następujących obiektach:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Kopernika 2 w Mrągowie (działka nr 29/1 obręb 6),
- Szkoła Podstawowa Nr 4 na os. Mazurskim 12 w Mrągowie (działka nr 41/21 obręb 4),
- Przedszkole Publiczne „Stokrotka” przy ul. Brzozowej 7A w Mrągowie (działka nr 118/4 obręb 4),
- Niepubliczne Przedszkole i Żłobek „Kubuś” przy ul. Spacerowej 1 w Mrągowie (działka nr 121/11 obręb 4).
- Tablica zostanie wykonana zgodnie z:
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności w zakresie informacji i promocji, dostępnym na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/#Og%C3%B3lne%20zasady;
- Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz Poradnikiem z zakresu obowiązków informacyjnych, dostępnych na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku#Dokumenty;
- Treścią przekazaną przez Zamawiającego.
- Minimalny format tablicy: 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.
- Tablica z przeznaczeniem do montażu na ścianie budynku.
- Tablica wykonana z trwałego materiału (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa).
- Projekt tablicy zostanie przesłany w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu.
- Nadruk kolorowy w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti). Rozdzielczość minimum 150 DPI.
- Tablica powinna być wykonana z materiału zapewniającego trwałość przynajmniej przez 6 lat.
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oraz montażu 4 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu nr RPWM.04.01.00-28-0218/18, pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej” na następujących obiektach:
- Termin wykonania zamówienia
- Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
- Zakończenie:
- projekt tablicy informacyjno-pamiątkowej w terminie 7 dni od dnia przekazania treści przez Zamawiającego,
- wykonanie i montaż tablic w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11 – 700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: [email protected] do dnia 03.11. 2020 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11. 2020 r. o godz. 10.30.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
- Kryterium oceny:
- Cena /brutto/ – za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- Waga kryterium – 100%
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres
e-mail: [email protected] we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
- Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
- Dodatkowe informacje
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28 i Ewelinę Gawrońską tel. 89 741 90 27.
- Załączniki do zaproszenia
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS