A A+ A++

Numer zamówienia: PBI.7013.119.2020

Status: Aktualne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Tryb zamówienia: Wyłączone z obowiązku stosowania ustawy

Termin składania ofert: 2020-11-03 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: 1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres:Gmina Miasto Mrągowo, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres [email protected]

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

na usługę polegającą na wykonaniu oraz montażu 4 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu nr RPWM.04.01.00-28-0218/18 pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej”
 

Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1145 z późn. zm.)

 

  1. Zamawiający

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11 – 700 Mrągowo;

NIP: 742 – 20 – 76 – 940

tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74.

  1. Adres do korespondencji Wykonawcy z Zamawiającym

Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji,

ul. Królewiecka 60A,

11 – 700 Mrągowo.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oraz montażu 4 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu nr RPWM.04.01.00-28-0218/18, pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej” na następujących obiektach:
      1. Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Kopernika 2 w Mrągowie (działka nr 29/1 obręb 6),
      2. Szkoła Podstawowa Nr 4 na os. Mazurskim 12 w Mrągowie (działka nr 41/21 obręb 4),
      3. Przedszkole Publiczne „Stokrotka” przy ul. Brzozowej 7A w Mrągowie (działka nr 118/4 obręb 4),
      4. Niepubliczne Przedszkole i Żłobek „Kubuś” przy ul. Spacerowej 1 w Mrągowie (działka nr 121/11 obręb 4).
    2. Tablica zostanie wykonana zgodnie z:
      1. Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności w zakresie informacji i promocji, dostępnym na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/#Og%C3%B3lne%20zasady;
      2. Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 oraz Poradnikiem z zakresu obowiązków informacyjnych, dostępnych na stronie internetowej: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku#Dokumenty;
      3. Treścią przekazaną przez Zamawiającego.
    3. Minimalny format tablicy: 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.
    4. Tablica z przeznaczeniem do montażu na ścianie budynku.
    5. Tablica wykonana z trwałego materiału (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa).
    6. Projekt tablicy zostanie przesłany w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu.
    7. Nadruk kolorowy w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti). Rozdzielczość minimum 150 DPI.
    8. Tablica powinna być wykonana z materiału zapewniającego trwałość przynajmniej przez 6 lat.
  1. Termin wykonania zamówienia
    1. Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
    2. Zakończenie:
  1. projekt tablicy informacyjno-pamiątkowej w terminie 7 dni od dnia przekazania treści przez Zamawiającego,
  2. wykonanie i montaż tablic w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
  1. Termin związania z ofertą

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty
    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
    6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
    7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
    8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  1. Miejsce oraz termin składania ofert
    1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11 – 700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: [email protected] do dnia 03.11. 2020 r. do godz. 10.00.
    2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11. 2020 r. o godz. 10.30.
    3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
    5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
    1. Kryterium oceny:
  1. Cena /brutto/ – za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
  •  Waga kryterium – 100%
  1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A,
      11-700
       Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego.
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres
      e-mail: [email protected]  we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
    4. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
    5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
    6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
    7. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
    9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  1. Dodatkowe informacje

Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Izabelę Połeć tel. 89 741 90 28 i Ewelinę Gawrońską tel. 89 741 90 27.

  1. Załączniki do zaproszenia
    1. Formularz ofertowy.
    2. Projekt umowy.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZwołanie XXXI Nadzwyczajnej Sesji Rady Miejskiej
Następny artykułQczaj wspiera kobiety – “Nikt nie ma prawa dokładać bólu żadnej Kobiecie, Matce”