Przedmiotem zamówienia jest:
GKM.7021.15.1.2023 Mrągowo, 21.03.2023 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
130 000 złotych netto
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). Treść niniejszego zaproszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz.U.
z 2020r. poz. 1740 ze zm.).
Gmina Miasto Mrągowo
11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka
e-mail: [email protected]
zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.
„Utrzymanie wyposażenia przystanków autobusowych na terenie
Mrągowa – 2023 r.”
Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości wyposażenia przystanków autobusowych na terenie Mrągowa, wymienionych w załączniku nr 1 do zaproszenia, a w szczególności:
- bieżące utrzymanie w czystości znaków przystankowych, konstrukcji wiat, ławek, właściwe ustawianie tarcz znaków,
- usuwanie z wiat przystankowych ogłoszeń, plakatów, rysunków itp. w ciągu 24 godzin od momentu ich umieszczenia wraz z usunięciem pozostałości po materiałach klejących,
- mycie wiat przystankowych szklanych trzy razy w roku (wiosna, lato, jesień), w terminach bezpośrednio uzgodnionych z Zamawiającym, dodatkowe mycie interwencyjne pojedynczych szyb (zakłada się nie więcej niż 10 szt.), bieżące czyszczenie rynien, usuwanie gałęzi, liści i innych zanieczyszczeń z dachów,
- utrzymanie we właściwym stanie technicznym oświetlenia wiaty przystankowej przy ul. Warszawskiej – przystanek „Rondo Kresowiaków 02”,
- obsługa gablot przystankowych (3 szt.) czyszczenie, wywieszanie plakatów, ogłoszeń przekazanych przez Zamawiającego,
- prowadzenie bieżącej kontroli stanu technicznego przystanków, zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych aktów dewastacji, wandalizmu,
- zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji, działania sił natury),
- zabezpieczenie materiałów niezbędnych do realizacji usługi,
- przygotowanie dokumentacji i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego,
w przypadkach wystąpienia takich okoliczności.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności zgodnie z przedmiotem zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Termin wykonania:
Rozpoczęcie: 15.04.2023 r.
Zakończenie: 15.11.2023 r.
Zawartość oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy.
- Oświadczenie.
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium |
1. |
Cena oferty brutto w PLN (C) |
80% |
80 punktów |
2. |
Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonania czynności w ramach realizacji zamówienia (As) |
20% |
20 punktów |
Łącznie |
100% |
100 punktów |
Każda oferta otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = Pi(C) + Pi(As) gdzie:
LPi – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie,
Pi(C) – ilość punktów jaką otrzyma oferta badana za kryterium (1) – „Cena”, wyliczona
w następujący sposób: cena najniższa/cena badana x 80,
Pi(As) – ilość punktów jaką otrzyma oferta badana za kryterium (2) – „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia”.
Oferta, która spełni wszystkie wymagania przedstawione w zaproszeniu i uzyska największą ilość punktów po zsumowaniu wyliczonych wartości cząstkowych, zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
Zasady oceny ofert wg kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia”.
Zamawiający rozumie przez osobę niepełnosprawną – osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2019 r., poz, 1172
ze zm.).
W przypadku kryterium „Aspekty społeczne – zatrudnienie osoby niepełnosprawnej
do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia (As)” oferta otrzyma liczbę punktów wynikającą z tabeli poniżej
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia |
Liczba punktów |
Wykonawca otrzyma 20 punktów w przypadku złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy o pracę |
20 |
Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku, gdy nie zadeklaruje zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia osoby niepełnosprawnej |
0 |
Uwaga
Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego upoważniona jest Ewa Sadowska, pok. 2, tel. 89 – 741-90-25
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „Utrzymanie wyposażenia przystanków autobusowych na terenie Mrągowa – 2023 r. – oferta” na adres:
Urząd Miejski w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, do dnia 27.03.2023 r.
do godziny 10:00 w pok. 24 w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Oferta winna być sporządzona na załączonym „Formularzu ofertowym”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom
nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przesłana drogą elektroniczną oferentom biorącym udział w postępowaniu o zamówienie, umieszczona na stronie bip Urzędu Miejskiego w Mrągowie najpóźniej w terminie 5 dni od daty składania ofert.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Burmistrz Miasta Mrągowo
dr hab. Stanisław Bułajewski
Załączniki
- Formularz ofertowy,
- Wykaz przystanków,
- Oświadczenie.
Zaproszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego, stronie bip od dnia 22.03.2023 r. do dnia 27.03.2023 r.
Sprawę prowadzi:
Ewa Sadowska insp. UM Mrągowo
w Ref. GKM, tel. 89 741 90 25
e-mail: [email protected]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS