A A+ A++

Biel i czerń, szachownica, skórzane meble – kampania marki Badura na sezon wiosna/lato 2022 nie wymaga pełnej przepychu oprawy. Minimalistyczna scenografia sesji nawiązuje do nowej kolekcji butów i torebek. “Efekt wow” daje prostota, która dzięki szlachetnym detalom staje się wyrafinowana. Za nowoczesną sesją stoi ekipa najlepszych polskich specjalistów. Zdjęcia przygotował Łukasz Pukowiec, który ostatnio stworzył kampanię dla JW Andersona. Za stylizację odpowiedzialna była Agnieszka Ścibior, jedna z naj … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBARTOSZYCE: Niebezpieczny wypadek na ulicy Bema!
Następny artykułByły gwiazdor NBA kandydatem na ministra sportu