PAP MediaRoom – kadr z filmu
Ponad 30 procent franczyzobiorców Żabki stanowią osoby poniżej trzydziestego roku życia, a w naszej centrali ta grupa to aż 36 proc. pracowników. To pokolenie ma wiele możliwości, żeby się u nas rozwinąć, a my możemy się od niego sporo nauczyć. Traktujemy to jako wielką szansę dla naszej firmy – powiedziała Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu Żabki odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Urodzeni w wolnej Polsce. Jak mądrze wspierać talenty, wiedzę i przedsiębiorczość młodych Polaków?” podczas Kongresu 590 w Warszawie.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS