A A+ A++

PAP MediaRoom – kadr z filmu

Ponad 30 procent franczyzobiorców Żabki stanowią osoby poniżej trzydziestego roku życia, a w naszej centrali ta grupa to aż 36 proc. pracowników. To pokolenie ma wiele możliwości, żeby się u nas rozwinąć, a my możemy się od niego sporo nauczyć. Traktujemy to jako wielką szansę dla naszej firmy – powiedziała Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu Żabki odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Urodzeni w wolnej Polsce. Jak mądrze wspierać talenty, wiedzę i przedsiębiorczość młodych Polaków?” podczas Kongresu 590 w Warszawie.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMój Prąd – Koniec naboru wniosków
Następny artykułPolicja zatrzymała auto na S8. Jechali nim “obywatele Iraku, Syrii, Jemenu i kierowca z Tadżykistanu”