Portal The Information dotarł do informacji, z których wynika, że YouTube pracuje nad nową platformą, skierowaną do młodych użytkowników – miałaby ona stać się konkurencją dla TikToka.
Jak donosi portal The Information, YouTube pracuje nad platformą Shorts – nową funkcją w swojej aplikacji mobilnej, która ma być skierowana do młodych osób. Swoim formatem ma przypominać popularny serwis TikTok i tym samym – stać się jego konkurencją.
Dokładne szczegóły na temat platformy nie są na tę chwilę znane. Wiadomo jednak, że funkcja miałaby umożliwiać użytkownikom korzystanie z licencjonowanej muzyki dostępnej w aplikacji YouTube Music.
Zgodnie z informacjami, do których dotarł portal The Information, Shorts miałoby pojawić się na rynku jeszcze pod koniec bieżącego roku.
PS
Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów, a prawie co czwarty użytkownik zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero.
PS2
W związku z tym, że ostatnio mamy znacznie więcej czasu na eksplorowanie internetu, postanowiliśmy zagłębić się w młodzieżowej aplikacji TikTok, na której oprócz czysto rozrywkowych treści, znajdziemy także wiele przykładów działań marketingowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS