A A+ A++

Fani PlayStation ponownie będą musieli wydać nawet 70 dolarów na najnowszą część MLB The Show, podczas gdy ich koledzy korzystający z Xboksów i abonamentu Xbox Game Pass, przystąpią do rywalizacji w ramach usługi. Studio podzieliło się szczegółami na temat gry.

28 marca odbędzie się premiera MLB The Show 23 i będzie to następna odsłona serii, która nie tylko zadebiutuje na PlayStation 5, Xboksach Series X|S, PlayStation 4, Xboksie One, Nintendo Switchu, ale również automatycznie wzbogaci katalog Xbox Game Pass. Dzięki założeniu konta na witrynie TheShow.com gracze będą mogli swobodnie przenosić się z platformy na platformę, posiadając dostęp do wszystkich posiadanych kart. Deweloperzy uwzględnili opcje cross save, cross-progresji i cross-play.

Sony nadal nie zdecydowało się wykorzystać potencjału PlayStation Plus, by zaproponować swoim subskrybentom marcową nowość, za to trzeci raz z rzędu pozycja rozwijana przez San Diego Studio (będącego własnością SIE) będzie dostępna od premiery w jednej usłudze. 

Warto przypomnieć, że to władze MLB wymusiły na Sony rozszerzenie debiutu tytułu na innych sprzętach. Organizatorzy ligi chcieli trafić do większego grona odbiorców, przez co deweloperzy opracowują świeżutkie odsłony na Xboksy i Nintendo Switcha.

Usługa Microsoftu kolejny raz może okazać się znakomitą opcją dla graczy, którzy nie są wielkimi fanami baseballu, za to w ramach abonamentu skuszą się na sprawdzenie nowej gry sportowej. To zapewne lepsze rozwiązanie niż płacić ponad 300 zł za produkcję.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTim Roth i Charlotte Gainsbourg w najnowszym filmie Michela Franco. Zobacz zwiastun “Sundown”
Następny artykułSony wysłało aparat fotograficzny w kosmos i pozwoli użytkownikom robić zdjęcia