A A+ A++

W LINK4 zbudowaliśmy szerokie kompetencje w obszarze zaawansowanej analityki danych, które wykorzystujemy praktycznie we wszystkich procesach biznesowych, także w marketingu – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu i dyrektor Pionu Marketingu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4.

Czy ubezpieczenia to nudny temat do reklamy?

Patrycja Kotecka: O nie, wręcz przeciwnie. Ubezpieczenia, które chronią nasze życie, zdrowie i majątek, muszą przede wszystkim budzić pozytywne emocje oraz gwarantować poczucie bezpieczeństwa. Zgadzam się z panem, że w dynamicznie zmieniających się realiach współczesnego świata dla postronnego obserwatora branża ubezpieczeniowa może się wydawać mało pasjonująca. Ale to pozory. Każdego dnia nasi eksperci od aktuariatu, zarządzania ryzykiem i bezpieczeństwem,…

Teraz za 2,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.

Kliknij i wybierz e-prenumeratę.

Sieć Przyjaciół

Wchodzę i wybieram

Zaloguj się

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy burmistrz Sokółki wystartuje w wyborach samorządowych? „Jestem gotowa do dalszej służby”
Następny artykułJoe Biden: To nie jest czas na opuszczenie Ukrainy