A A+ A++

BRANDME CEO to plebiscyt, który ma wskazać prezesów autentycznych, transparentnych, odważnych, nieoczywistych, którzy z pełną pasją realizują swoją misję. Mają to być liderzy, którzy są przewidywalni dla swoich pracowników, a jednocześnie zaskakujący dla rynku ze swoimi pomysłami biznesowymi.

Temat przewodni III edycji to „Lider w czasie (wymuszonej) transformacji”.

W tym roku BRANDME CEO na pewno nie będzie jedynie plebiscytem wyłaniającym 10 liderów biznesu, którzy – w ocenie 20-osobowej kapituły – szczególnie się wyróżnili. Pandemia koronawirusa i wywołany przez nią kryzys stawiają kolejne wyzwania. BRANDME CEO stało się w tym roku miejscem wymiany myśli. W ambicji organizatorów ma się stać także źródłem inspiracji dla liderów biznesu.

– Jeszcze przed wrześniowym rozstrzygnięciem zaprosimy państwa na dwa mini BRANDME CEO – zapowiada Paweł Zielewski.

Jesteśmy po pierwszym spotkaniu kapituły tegorocznej edycji plebiscytu. Obradom – obok tradycyjnej wymiany myśli i poglądów – towarzyszyła także spora dawka refleksji nad obecną sytuacją społeczno-gospodarczą. Swoje poglądy zderzyli liderzy biznesu (w tym także ubiegłoroczni laureaci BRANDME CEO), naukowcy i doradcy biznesowi.

Zobacz także:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoronakryzys w Niemczech. Socjaldemokraci proponują 300 euro na dziecko
Następny artykułDo sieci wyciekł gameplay z wczesnej wersji Call of Duty 2020