Mark_Delancey
17.07.2021, 09:12
Jest rozwiązanie minimalizujące ryzyko i to do wprowadzenia natychmiast i za zero złotych – wystarczy nie zap….. ć.
już oceniałe(a)ś
mkm101
17.07.2021, 09:23
Przy wyjeździe z tunelu jest znak “stop” – pionowy i poziomy. Wystarczy się dostosować do znaków…
już oceniałe(a)ś
n-p-w
17.07.2021, 09:37
Rowerzyści i znaki drogowe? Skoro jeżdżą po chodnikach, praejściach dla pieszych i czerwonym świetle, to czemu mają się przejąć jakimś znakiem?
już oceniałe(a)ś
ifryt
17.07.2021, 11:34
Tej projek jest niebezpieczny tylko i WYŁĄCZNIE z powodu stylu jazdy większości rowerzystów. Takie skrzyżowania dla samochodów to nic niespotykanego. Zwykle stoi znak stop i kierowca wie co robić. Tylko że rowerzyści mają głęboko w doopie znaki i postawienie tam znaku stop czy czegokolwiek innego nic nie zmieni. To nie projekt jest problemem tylko idioci na rowerach.
Z góry przepraszam tych normalnych rowerzystów którzy poruszają się prawidłowo po drogach ale tych niestety jest mniejszość
już oceniałe(a)ś
xCo2
17.07.2021, 09:18
1. barierka… która Jednak utrudniała by skręt w prawo
2. poprowadzenie komunikacji rowerowej po drugiej stronie jezdni z przejazdem prze ślepą ulicę
3. projektant i akceptant do wiezienia, albo płaci za przebudowy… podobnie jak z projektantem i akceptantem zjazdu samochodowego z mostu Grota w kierunku Centrum – (tam gdzie był wypadek autobusu) – to są Fuszerki, które może zaprojektować laik, a nie studio projektowe!
już oceniałe(a)ś
koma
17.07.2021, 13:07
Po prostu, postawić tam pieszy patrol policji i w ciągu godziny będą mieli worek pieniędzy. Tak zwani rowerzyści to nić innego jak pijani kierowcy – w d..ie mają przepisy, prędzej Cię rozjadą niż ustąpią. Po prostu należy zacząć wymagać przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i stosować nieuchronność kary.
już oceniałe(a)ś
ups0
17.07.2021, 11:52
Progi zwalniające na zjeździe i skończą się problemy
już oceniałe(a)ś
czarnymnietek
17.07.2021, 09:52
Ten kto to zaprojektował pewnie musiał na siłę powciskać DDRy, nawet obok 8 metrowej ślepej ulicy z końcem 20 m dalej. A najlepiej byłoby zlikwidować DDR w tunelu i zrobić równorzędne skrzyżowanie z jezdnią, albo nawet dać zjazd z mostu na podporządkowanej. Zjeżdżający z mostu widzą wtedy doskonale tych jadących Farysa od strony Młocin. Jadący tunelem w stronę Młocin jechaliby z kolei 3m-4m od muru tunelu, więc też mieliby dobrą widoczność na prawo. Ale wtedy w statystykach ubyłoby 100m DDRów.
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS