A A+ A++

Mark_Delancey

Jest rozwiązanie minimalizujące ryzyko i to do wprowadzenia natychmiast i za zero złotych – wystarczy nie zap….. ć.

już oceniałe(a)ś

mkm101

Przy wyjeździe z tunelu jest znak “stop” – pionowy i poziomy. Wystarczy się dostosować do znaków…

już oceniałe(a)ś

n-p-w

Rowerzyści i znaki drogowe? Skoro jeżdżą po chodnikach, praejściach dla pieszych i czerwonym świetle, to czemu mają się przejąć jakimś znakiem?

już oceniałe(a)ś

ifryt

Tej projek jest niebezpieczny tylko i WYŁĄCZNIE z powodu stylu jazdy większości rowerzystów. Takie skrzyżowania dla samochodów to nic niespotykanego. Zwykle stoi znak stop i kierowca wie co robić. Tylko że rowerzyści mają głęboko w doopie znaki i postawienie tam znaku stop czy czegokolwiek innego nic nie zmieni. To nie projekt jest problemem tylko idioci na rowerach.

Z góry przepraszam tych normalnych rowerzystów którzy poruszają się prawidłowo po drogach ale tych niestety jest mniejszość

już oceniałe(a)ś

xCo2

1. barierka… która Jednak utrudniała by skręt w prawo
2. poprowadzenie komunikacji rowerowej po drugiej stronie jezdni z przejazdem prze ślepą ulicę
3. projektant i akceptant do wiezienia, albo płaci za przebudowy… podobnie jak z projektantem i akceptantem zjazdu samochodowego z mostu Grota w kierunku Centrum – (tam gdzie był wypadek autobusu) – to są Fuszerki, które może zaprojektować laik, a nie studio projektowe!

już oceniałe(a)ś

koma

Po prostu, postawić tam pieszy patrol policji i w ciągu godziny będą mieli worek pieniędzy. Tak zwani rowerzyści to nić innego jak pijani kierowcy – w d..ie mają przepisy, prędzej Cię rozjadą niż ustąpią. Po prostu należy zacząć wymagać przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i stosować nieuchronność kary.

już oceniałe(a)ś

ups0

Progi zwalniające na zjeździe i skończą się problemy

już oceniałe(a)ś

czarnymnietek

Ten kto to zaprojektował pewnie musiał na siłę powciskać DDRy, nawet obok 8 metrowej ślepej ulicy z końcem 20 m dalej. A najlepiej byłoby zlikwidować DDR w tunelu i zrobić równorzędne skrzyżowanie z jezdnią, albo nawet dać zjazd z mostu na podporządkowanej. Zjeżdżający z mostu widzą wtedy doskonale tych jadących Farysa od strony Młocin. Jadący tunelem w stronę Młocin jechaliby z kolei 3m-4m od muru tunelu, więc też mieliby dobrą widoczność na prawo. Ale wtedy w statystykach ubyłoby 100m DDRów.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLewis Hamilton najszybszy w kwalifikacjach na Silverstone
Następny artykułAplikacja firmy z USA pomogła 1,4 mln Kubańczykom na dostęp do sieci