A A+ A++

W ub.r. z pomysłem w lokalnych redakcjach wystartowaliśmy po raz pierwszy. Ci, którzy podbili cenę okładki najwyżej (w Białymstoku była to firma Inspeerity) – w krótkim czasie po finale WOŚP, znaleźli się na pierwszej stronie Tygodnika Białystok (piątkowego białostockiego dodatku “Gazety Wyborczej”). A my kwotę uzyskaną z tej (i innych naszych) licytacji przekazaliśmy na rzecz WOŚP. Do pomysłu wracamy i w tym roku, z nadzieją, że również przyniesie wymierne skutki i wspomoże tegoroczny cel: zbiórkę na rzecz okulistyki dziecięcej. W tym roku razem z WOŚP zbieramy na sprzęt podwyższający standardy diagnostyki i leczenie wzroku u dzieci.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJedno znieczulenie, trzy duże zabiegi
Następny artykuł“Pamiętniki gapiów 2022”. Podryw na miejskiej ślizgawce, nadobna Brigitte i ceglasta bazylika