A A+ A++

Sytuacje kryzysowe to nieodłączny element działalności każdej firmy, niezależnie od branży i skali działania. Podpowiemy, jak poradzić sobie z kryzysem, który wyszedł poza mury firmy i stał się informacją publiczną. Omówimy, jak nie dopuścić do zrujnowania wizerunku firmy, który budowaliśmy pieczołowicie przez lata.

Zagadnienia omówione podczas warsztatu:

  • jak zbudować strategię komunikacji firmy w czasie kryzysu,
  • czy można wstrzymać publikację,
  • czy każdy tekst można autoryzować, 
  • co zrobić jak opublikowane informacje są nieprawdziwe albo krzywdzące,
  • czy można zablokować informacje w internecie,
  • media społecznościowe − jak reagować na czarny PR.

Spotkanie poprowadzi Paulina Maślak- Stępnikowska – senior associate w kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr, specjalizująca się w prawie własności intelektualnej &TMT.

Warsztat jest realizowany w ramach cyklu bezpłatnych spotkań prawnych organizowanych przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz kancelarię WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr.

W kolejnych miesiącach omówimy takie tematy jak: programy compliance i skuteczne narzędzia do zarządzania ryzykiem oraz dbanie o własność intelektualną firmy.

Data: 23.01.2020 r.
Godzina: 10:00 – 12:00
Miejsce: Centrum Kreatywności Targowa powered by KIG, ul. Targowa 56

Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy:
https://kig.pl/warsztat-kig-i-kancelarii-wkb-wspolpraca-z-mediami-w-sytuacjach-kryzysowych/
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Patronat medialny nad warsztatem objął Infor.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Niech żyje bal” w ostrowieckim Muzeum
Następny artykułM.Zawisza: Czas zwiększyć nakłady na zdrowie. Złożyliśmy ustawę