A A+ A++

W dniu dzisiejszym jedna z najpopularniejszych sieci restauracji fast food mierzy się z awarią systemu informatycznego. Z tego powodu wiele restauracji w różnych krajach musiały zostać zamknięte. Na ten moment przyczyna awarii jest nieznana, jednak sieć wyklucza atak hakerów

Fot. Pixabay

Jak podaje szwedzka gazeta „Expressen”, nie działają ekrany do przyjmowania zamówień ani elektroniczne wyświetlacze w kuchni. Z kolei pracowniczka nieczynnej restauracji na Dworcu Centralnym w Sztokholmie oznajmiła gazecie „Aftonbladet”, że wszędzie występuje ten sam problem i nie wiadomo, kiedy usterka zostanie naprawiona. O podobnych przypadkach poinformowały media w innych krajach – w Danii awarię odnotowała telewizja TV2, w Holandii gazeta „De Telegraaf”, a w Wielkiej Brytanii – BBC.

Natomiast w azjatyckich mediach społecznościowych klienci również zwracają uwagę na brak możliwości przyjmowania zamówień. Awaria dotknęła restauracje w Japonii, Hongkongu, Tajwanie, Chinach, a także Australii i Nowej Zelandii. W rozmowie z Next.gazeta.pl Katarzyna Jędrek-Giza z biura prasowego McDonald’s poinformowała, że restauracje sieci w Polsce również były czasowo zamknięte z powodu awarii.

„Obecnie wszystkie restauracje funkcjonują. Zdarzenie nie jest związane z cyberbezpieczeństwem. Przepraszamy naszych gości za niedogodności związane z tą sytuacją i dziękujemy za cierpliwość” – dodała.

Źródło: bankier.pl/ next.gazeta.pl

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZUS z masowymi kontrolami L4. Co sprawdzają urzędnicy?
Następny artykuł“Tramwajarze” wkrótce pojawią się w lasach. To bardziej pożyteczne stworzonka, niż myślimy