A A+ A++

Cyberpunk Cyberpunkiem, ale w dalszym ciągu najbardziej uznawanym tytułem Redów jest trzeci Wiedźmin. Gra dostała już jakiś czas temu next-genowy update (nie bez problemów, ale jednak), a na ten rok obiecano chociażby edytor modów, który pozwoli graczom samodzielnie kreować historie Geralta. Dziki Gon jest tak czy inaczej stale wykorzystywane przez moderską społeczność. A jeden z nowszych projektów pokazuje, jak wiele można z tego jeszcze wyciągnąć.

Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymał właśnie modyfikację Eternal Hunt, będącą kompleksowym rozwinięciem większej części aspektów gry.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questów [1]

CD Projekt RED zdradza sporo szczegółów odnośnie gier Wiedźmin 4, Cyberpunk Orion i remake’u Wiedźmina 1

Warto na wstępie zaznaczyć, że sam twórca moda zaznacza na Nexus Mods, iż Eternal Hunt przeznaczono przede wszystkim dla tych, którzy przechodzili w przeszłości grę Wiedźmin 3: Dziki Gon. Nie ma zbyt wiele materiałów wideo z nim związanych, ale opis nowości czy poprawek sam w sobie może zachęcić. Na przykład dostajemy masę nowości związanych z ekwipunkiem – m.in. ponad 100 sztuk broni, w tym oręże Imleritha, Caranthira i Eredina, ataki otrzymają specjalne animacje, do tego cały system ma rozpoznawać broń dodawaną przez innych moderów. A skoro o animacjach mowa, dostępne będą nawet ruchy specyficzne dla danej wiedźmińskiej szkoły, alternatywne tryby uników, ataków, parowania automatycznego celowania, a nawet jedzenia i picia. Zaimplementowano też opcje skradankowe, a wrogowie mają znacznie więcej wariantów ataków – tyczy się to i bossów, więc np. Eredin ma być większym wyzwaniem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - oto ogromna modyfikacja. Eternal Hunt poprawia walkę, animacje, a nawet modyfikuje elementy questów [2]

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona i Wiedźmin 2: Zabójcy Królów z aktualizacją dodającą wsparcie dla systemu macOS Ventura

W zasadzie trudno jest znaleźć element rozgrywki, który nie został w jakiś sposób podrasowany bądź też nie uległ zupełnej reinterpretacji. Eternal Hunt przewidział choćby wprowadzenie losowych spotkań z potężnymi przeciwnikami (nawet takimi o randze przywódców Dzikiego Gonu) – w zależności od tego, który element pakietu zostanie zainstalowany. Niektórzy mogą się pojawiać w ramach konsekwencji ukończenia questa w określony sposób (jak zabicie danego NPC). Mod wprowadza również medytację w czasie rzeczywistym, opcjonalne ułatwienia – takie jak usunięcie limitu ciężaru w ekwipunku tudzież sprawienie, że wytrzymałość broni jest zawsze maksymalna – a pewne unikalne przedmioty mogą manipulować pogodą, przyzywać różne istoty, a nawet pozwalają na przemianę w inną istotę. Tak drastyczna modyfikacja nie musi każdemu odpowiadać, ale być może ktoś znajdzie jakieś funkcje choćby po to, żeby sobie poeksperymentować. Poniżej zaś kilka interesujących materiałów wideo z poprzednich tygodni:

Źródło: DSOGaming

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy prezes i nowa nadzieja na oczyszczalnię w Alwerni
Następny artykułDrukarnia internetowa – nowoczesne rozwiązanie dla biznesu i indywidualnych potrzeb