A A+ A++

W Imex Logistics istota bezpiecznej jazdy i konieczność bycia widocznym to podstawa. „Codziennie na naszych trasach przekonujemy się, jak istotna jest ostrożność, zwłaszcza wśród najmłodszych użytkowników dróg” – komentuje przedstawiciel firmy. Tegoroczna, druga edycja kampanii, skupia się na współpracy z placówkami oświatowymi, organizując cykl spotkań dla uczniów szkół podstawowych, od kwietnia do czerwca.

Wspólnie z Komendą Powiatową Policji w Śremie, organizatorzy planują przekazać dzieciom kluczowe informacje na temat:
– znaczenia noszenia kasku podczas jazdy,
– niezbędnego wyposażenia roweru,
– sposobów poprawy widoczności i jej wpływu na bezpieczeństwo,
– zasad sygnalizowania manewrów na drodze.

Finałem akcji będzie rajd rowerowy w czerwcu, mający na celu nie tylko integrację, ale przede wszystkim praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.

Firma Imex Logistics serdecznie zachęca szkoły i inne instytucje do włączenia się do projektu. „Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami możemy zbudować silną świadomość bezpieczeństwa wśród młodych rowerzystów” – podkreśla Organizator.

„Widocznie, bezpieczniej!” to nie tylko hasło – to misja, której celem jest zagwarantowanie, że każde dziecko na rowerze będzie podróżować bezpiecznie i świadomie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZ „Ciapkowa” do ludzi
Następny artykułKlub Marketingowy Gdynia No. 11: Zatrudnij ChatGPT!