A A+ A++

Arek Szczurek 04.02.2021, 08:09

Albo tanie mieszkania albo drogie a garaże podrażają koszt mieszkania. Tam dodatkowe garaże nie są potrzebne. To centrum miasta. Mieszkania mają być dla młodych ludzi którzy pracują w centrum. Co z tego że zgodnie z tym prawem skoro akurat przepisy ogólne wymuszają coś co jest sprzeczne z rozumem. Bardzo dobry pomysł.

już oceniałe(a)ś

36

15

kocimir 04.02.2021, 08:06

Ciekawe, czy miasto się ocknie i wyciągnie z tego jakieś wnioski. W nowym studium nie powinno być minimów parkingowych, a co najwyżej maksima.

już oceniałe(a)ś

25

22

GrchwOso 04.02.2021, 09:36

Wszystkim, którzy tak bardzo cieszą się ilością zmniejszonych miejsc parkingowych, chciałbym pocieszyć, że 20 letnie dieselki typowych mieszkańców TBS rozleją się po najbliższych ulicach.
Jaki to trzeba mieć łeb, żeby zamiast schować je pod ziemię, to robić sobie problem na zewnątrz. Zapewniam Was, że jeżeli NAWET 50 mieszkań nie będzie posiadało samochodu, to pozostałe 145 będzie miało minimum 1, jak nie więcej.

już oceniałe(a)ś

22

7

anty.ekolog 04.02.2021, 09:22

Szkoda że TBS. Gdyby to był deweloper to by się napluło, obrzygało i oskarżyło o złodziejskie przekręty. A skoro to nie jest prywatne, to idea słuszna i krytykować jakoś tak trochę głupio.

już oceniałe(a)ś

16

9

worek 04.02.2021, 09:49

Cóż, może część opinii publicznej się ocknie i zacznie inaczej postrzegać władze stolicy, które dla kasy są w stanie stanąć na bakier z logiką. To najlepiej pokazuje myślenie włodarzy Warszawy, a trwa to od wielu lat… Zarządzanie i zgody na zabudowę na podstawie tzw. “w-zetek” to doskonały przykład patologii i wspierania łapówkarstwa. Ale w stolicy to doskonale i od lat zorganizowany system. A ta sprawa tylko pokazuje moralność i mentalność tych władz. Szkoda, bo przykład idzie na całą Polskę. A to czy to PIS czy PO nie ma żadnego znaczenia. Ten system naczyń połączonych: władze – deweloperzy – prawnicy trwa i trwać będzie…

już oceniałe(a)ś

9

14

kocimir 04.02.2021, 08:05

Logiczna kontynuacja dotychczasowego sposobu postępowania – przecież łamanie przepisów własnego prawa miejscowego poprzez budowanie dróg na podstawie specustawy zdarza się regularnie.

już oceniałe(a)ś

15

4

XXXX 04.02.2021, 10:35

Wraki zaleją okoliczne ulice i chodniki. Zakładam współczynnik usamochodowienia min. 1/mieszkanie. Ilość mieszkań = 195. Powstanie pod ziemią 95 mp. oznacza to, że ok. 100 samochodów wyleje się na zewnątrz w sposób niekontrolowany. Gdy doliczyć do tego setki samochodów z inetrioru, których kierowcy nie będą płacić za parking przy szpitalu na Banacha i stawiać gdzie popadnie, mamy gotowy przepis na dizaster (nie uwzględniam przy tym wraków mieszkańców okolicznych bloków już istniejących). Jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na Miłobędzką, Maklakiewicza, Konstruktorską i dalej w stronę Marynarskiej. To co prawda już mordor, ale to pokazuje jak Azja wchodzi klinem w środek Europy. Błoto, zagęszczenie, syf, parkowanie na trzeciego z obowiązkową karteczką z numerem telefonu do właściciela auta itp. Aha, chodniki są zamienione oczywiście w parkingi, żeby było jasne.
Tak kończy się tanie budowanie na drogim gruncie.

już oceniałe(a)ś

15

0

savagegrace 04.02.2021, 10:52

PO to lobbyści deweloperów, z Halickim na czele.

już oceniałe(a)ś

8

6

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCoraz bliżej otwarcia hoteli? W tym tygodniu konferencja
Następny artykułUstawa “lokal za grunt” wsparciem dla deweloperów