– To nasza odpowiedź na obecne wyzwania związane ze wzrostem cen i sytuacją gospodarstw domowych. Średnio obniżka może wynieść ok 19 proc. –mówi Katarzyna Broniarek-Niemczycka, odpowiedzialna za komunikację w IKEA Polska.
Firma podkreśla, że jest to możliwe dzięki szeregom akcji optymalizacji kosztów, tak na poziomie produkcji, jak i logistyki. Wdrożenie jest prowadzone teraz, gdy uspokoiła się sytuacja z przerwanymi łańcuchami dostaw, wywołanymi globalną pandemią.
– Z badań wynika, że Polska jest w czołówce państw z najwyższym poziomem obaw o wzrost cen. Wiele osób boi się o sytuację finansową bardziej niż o własne zdrowie, co pokazuje jak trudna jest sytuacja – mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, dyrektorka regionu w IKEA Retail.
– Ceny obniżamy, zarówno w przypadku drobniejszych akcesoriów, jak i mebli. Chodzi tak o sofy, jak i zabudowy kuchenne – dodaje Tomasz Wiąz, dyrektor Regionu Warszawa Targówek w IKEA.
Konkurencja szykuje się do rywalizacji
Jysk także wciąż mocno rozwija sieć i również zapowiada atrakcyjne ceny. Firma właśnie ruszyła ze sklepem nr 300, zapowiada też o … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS