A A+ A++

– To nasza odpowiedź na obecne wyzwania związane ze wzrostem cen i sytuacją gospodarstw domowych. Średnio obniżka może wynieść ok 19 proc. –mówi Katarzyna Broniarek-Niemczycka, odpowiedzialna za komunikację w IKEA Polska.

Firma podkreśla, że jest to możliwe dzięki szeregom akcji optymalizacji kosztów, tak na poziomie produkcji, jak i logistyki. Wdrożenie jest prowadzone teraz, gdy uspokoiła się sytuacja z przerwanymi łańcuchami dostaw, wywołanymi globalną pandemią.

– Z badań wynika, że Polska jest w czołówce państw z najwyższym poziomem obaw o wzrost cen. Wiele osób boi się o sytuację finansową bardziej niż o własne zdrowie, co pokazuje jak trudna jest sytuacja – mówi Magdalena Krokowska-Wicherek, dyrektorka regionu w IKEA Retail.

– Ceny obniżamy, zarówno w przypadku drobniejszych akcesoriów, jak i mebli. Chodzi tak o sofy, jak i zabudowy kuchenne – dodaje Tomasz Wiąz, dyrektor Regionu Warszawa Targówek w IKEA.

Konkurencja szykuje się do rywalizacji

Jysk także wciąż mocno rozwija sieć i również zapowiada atrakcyjne ceny. Firma właśnie ruszyła ze sklepem nr 300, zapowiada też o … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułChcieli wyrzucić w Polsce 22 tony śmieci. Transport zatrzymano
Następny artykułGorąco na konferencji Xaviego. Od razu spytali go o jedno. Postawił sprawę jasno