A A+ A++
Budżet Obywatelski 2022 Zielona Góra
fot. ZielonaNews.pl

Jak poinformował urząd miasta od 1 lutego zielonogórzanie mogą załatwiać część spraw bez wychodzenia z domu za pomocą Internetu. – Uzyskanie wypisu i wyrysu w planie miejscowym czy wykonanie opłat za nieruchomości to pierwsze e-usługi, które oferuje miasto – informuje magistrat.

eUrząd w Zielonej Górze

W ramach eUrzędu mieszkańcy Zielonej Góry będą mogli przeglądać swoje zobowiązania np. z tytułu podatku od nieruchomości. Przez Internet złożymy wniosek o uzyskanie zaświadczenia o przeznaczeniu danej nieruchomości w planie miejscowym czy też o położeniu lokalu w strefie rewitalizacji. Żeby skorzystać z tych opcji należy wejść na stronę https://mojemiasto.um.zielona-gora.pl. Logowane następuje przez Profil Zaufany. – Wybierając tę opcję, poprzez system bankowości elektronicznej, z automatu potwierdzimy naszą tożsamość – wyjaśnia magistrat. Więcej informacji znajdziecie na stronie urzędu miasta: eUrząd w Zielonej Górze.


PODZIEL SIĘ

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUczniowie z „Szóstki” poznali specyfikę pracy muzealnika
Następny artykułRok Włodzimierza Tetmajera. Oto program wydarzeń