A A+ A++

W okresie pandemii koronawirusa urząd pracował nieprzerwanie w warunkach obostrzeń sanitarnych przy zachowaniu możliwego dystansu społecznego – wszystkie sprawy były załatwiane po uprzednim kontakcie telefonicznym i umówieniu się na konkretny dzień i godzinę. W części wydziałów włączono również możliwość rezerwacji wizyt poprzez internetowy System Umawiania Wizyt (na stronie www.czestochowa.pl – zakładka,,Mieszkaniec” – “Załatw sprawę”).

W poniedziałek, 16 maja, stan epidemii został przekształcony w stan zagrożenia epidemicznego. Wpłynęło to na decyzję o wprowadzeniu innego trybu obsługi interesantek i interesantów w Urzędzie Miasta Częstochowy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Puszczy Augustowskiej odsłonięto pomnik i poświęcono dzwon pamięci ofiar obławy
Następny artykułJaworznickie hospicjum zaprasza na „Rolkuj Po Nadzieję”