A A+ A++

Już dziewiąty rok Gmina Miejska Mielec prowadzi akcję darmowego usuwania materiałów zawierających azbestowych z terenu miasta Mielca. W sumie od 2013 roku do końca 2020 r. usunięto 623 tony szkodliwego dla zdrowia azbestu z terenu 448 nieruchomości objętych tą akcją.

Mieszkańcy posiadający „eternitowe” dachy na domach prywatnych, budynkach gospodarczych, bądź np. altanach na działkach ogrodowych, w dalszym ciągu mogą nieodpłatnie skorzystać z możliwości pozbycia się szkodliwych materiałów azbestowych.

Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do składania wniosków, jednocześnie informując, że odbiór, demontaż oraz transport i utylizacja są całkowicie finansowane z budżetu Gminy Miejskiej Mielec. Kosztem, który ponosi mieszkaniec jest zakup nowego pokrycia dachowego i jego montaż. Wnioski można składać do 30 września 2021 r.

Wnioski można pobrać na stronie internetowej www.mielec.pl oraz w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 23 (za KPP Policji) w pokoju 17 (I piętro), a także w biurze podawczym (budynek UM – Żeromskiego 26).

Wypełnione wnioski należy złożyć w budynku UM, ul. Żeromskiego 26 (biuro podawcze). Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 17 787 42 32.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKampania #SzczepimySię
Następny artykułKoronawirus – Raport Dnia. Piątek, 15 stycznia