Urząd Miasta Zielona Góra wprowadza ograniczenia w obsłudze mieszkańców. Ma to związek z sytuacją epidemiologiczną.
– Z uwagi na sytuację epidemiczną Minister Zdrowia poinformował o obowiązku pracy zdalnej w administracji publicznej. Od dnia 24 stycznia 2022 r. Urząd Miasta Zielona Góra wprowadza ograniczenia w obsłudze Mieszkańców – poinformował magistrat.
Sprawy można załatwić za pośrenictwem platformy ePUAP. – W holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22 jest wystawiona skrzynka na korespondencję. Pisma można również doręczać do urzędu za pośrednictwem Poczty Polskiej – informuje urząd.
Urząd zapowiada, że ograniczona będzie bezpośrednia obsługa mieszkańców. Wydzielone zostaną specjalne, bezpieczne strefy po uprzednim umówieniu telefonicznym. Szczegóły na stronie urzędu: Ograniczenia w obsłudze mieszkańców Zielonej Góry
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS