– Jesteśmy pokoleniem urodzonym ze smartfonem w ręce. I to wpływa na nasze wybory i oczekiwania – mówił Michał Mazur, prezes Our Future Foundation, który sam zalicza się do zetek. – Przywiązujemy też bardzo dużą wagę do wpływu naszych działań na środowisko, w którym funkcjonujemy. Wysyp projektów społecznych w ostatnim czasie to właśnie efekt tego, że chcemy się angażować w rzeczy, które mają znaczenie.
Rektor SGH, dr hab. Piotr Wachowiak, zwrócił uwagę, że poczucie misji bywa dla zetek ważniejsze od pieniędzy: – Gdy rozmawiamy ze studentami na temat tego, czego oczekują od pracodawcy, na pierwszym miejscu nie ma wcale wynagrodzenia, a ciekawa praca. Na drugim jest dobra atmosfera, a na trzecim równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS