gzielik
12.04.2021, 08:51
Kolejna akcja PR, póki co zo tzw obietnic wyborczych to niewiele zrealizowano,
już oceniałe(a)ś
mirkomz
12.04.2021, 09:08
Czyli żeby przeprawić się przez tory na Widzewie nadal trzeba będzie albo stać w korku na Niciarnianej albo jechać do Mileszek. Przecież przedłużenie Puszkina to najważniejszy drogowy temat w mieście. Czy ta kobita w ogóle po Łodzi jeszcze jeździ? Wie co tu się dzieje?
już oceniałe(a)ś
chultai_11
12.04.2021, 11:00
przebudowa lub regulacja koryt rzek, a nawet ich częściowe odtworzenie i renaturyzacja – to zdanie brzmi bardzo groźnie. Gdyby zostawić tylko to co po przecinku byłoby naprawdę dobrze, ale przebudowa i regulacja, no cóż, po tym co zrobili z Jasieniem poniżej Prądzyńskiego, można mieć najczarniejsze wizje. Nic się ta władza nie uczy. Tutaj potrzeba renaturyzacji i budowy nowych stawów. To miasto i jego okolice nie mają żadnej dużej wody, ani rzeki, ani jeziora. Budowa mniejszych stawów jest niezbędna dla poprawy stanu środowiska i warunków życia mieszkańców. Wiele osób z chęcią popływałoby łódką, kajakiem czy nawet posiedziało nad wodą. I to niekoniecznie w tłumie na ławce, bo mamy ledwie kilka takich miejsc na 650tys. mieszkańców, ale na brzegu na trawie. Są jeszcze puste miejsca w pasie dawnych dolin rzecznych, gdzie można zbudować takie obiekty. Ale łatwiej to wszystko zabudować. Z mojego podwórka, nieużytki pomiędzy stawem Tomaszowska, a stawem Młynek w dolinie Olechówki, dalej łąki za nasypem kolejowym przy ul. Jędrzejowskiej – zmieszczą się ze dwa stawy, przepust mógłby powstać dopiero na ul. Zygmunta, to jest kawał nieużytku, który można odpowiednio wykorzystać. Renaturyzacja koryta Jasienia w Parku nad Jasieniem – to ledwie 150 metrów rzeki wpadającej do zdegradowanego stawu. Poniżej stawu Jasień płynie przez teren ogródków działkowych, tu także powinno się zrenaturyzować koryto, a może i spiętrzyć wodę kolejnym stawem i powiększyć Park nad Jasieniem, nawet kosztem działek (działkowcom można zaproponować inny teren na działki). Byłby to kolejny odcinek rzeczki, który kończy się wpływem do Stawu Przędzalniana. Dzisiaj to wszystko beton, nie powinno tak być. Po takich zmianach byłby to ogólnodostępny teren zielony ciągnący się od nasypu dawnej kolejki Scheiblera, aż po ulicę Przędzalnianą. Na terenie również dawny Młyn Wójtowski ze śladami średniowiecznej osady młynarskiej – do wykorzystania turystycznie. Itd, itd. Takich miejsc znajdzie się więcej na terenie Łodzi.
już oceniałe(a)ś
gothmucha
12.04.2021, 10:14
A Trasa Konstytucyjna? Wiem, poczeka. Za niecałe dziesięć lat będzie obchodziła sto lat jak ją planujemy.
już oceniałe(a)ś
hej754
12.04.2021, 13:02
Jeśli u władzy pozostanie zdanwoska i jej ekipa – żadna z inwestycji drogowych (oprócz zwężania już istniejących) nie dojdzie do skutku. Nie dajcie się mamić!
już oceniałe(a)ś
luscinia56
12.04.2021, 09:03
Budowa węzła “Zgierz ? Łódź Północ” wraz z łącznicą w postaci al. Włókniarzy, co pozwoli na to, by S14 stała się obwodnicą Zgierza.
Ten projekt raczej nie powinien być w budżecie Łodzi, bo skorzysta na nim wyłącznie Zgierz, a Łodzianie mieszkający na północy miasta stracą, bo zwiększy się ruch na ulicach, hałas i zanieczyszczenie powietrza.
już oceniałe(a)ś
weber
12.04.2021, 14:03
Kluczowy do zrozumienia artykułu cytat – warto mieć na uwadze, że przedstawione przez magistrat plany nie oznaczają, że doczekamy się ich realizacji.Winien będzie, a właściwie już jest rząd. I to jest program na następną kadencję kochającej Łódź.
już oceniałe(a)ś
mar2020
12.04.2021, 13:15
… i jeszcze sprzedac jeszcze wiecdj lasow deweloperom tak jak do tej pory.
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS