A A+ A++

Te  i wiele innych nowopowstałych stacji nie przeminą wraz z pandemią. Wyrosłe z – mówiąc wysoce dyplomatycznie – irytacji na media „publiczne” pozostaną one na rynku medialnym, nadadzą mu nowy kształt i koloryt rozpychając się między tradycyjnymi radiostacjami z ich internetowymi wcieleniami, ich marką i historią z jednej strony a wolną republiką, rozmnażających się jak grzyby po deszczu podcastów z drugiej strony. Na polskim rynku radiowym nic już nie będzie tak jak dawniej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIga Świątek o udziale w challengach: Nie umiem rapować i śpiewać. Wideo
Następny artykułRaport bielskiego sanepidu. 4 zakażenia w Czechowicach-Dziedzicach