A A+ A++
Łukasz Mycka został nowym miejskim rzecznikiem konsumentów. Swoje obowiązki sprawuje od początku stycznia.
Łukasz Mycka od lat pracował w Urzędzie Miasta w Biurze Obsługi Mieszkańców. Na stanowisku rzecznika konsumentów zastąpił Bartłomieja Krasińskiego.
Wraz ze zmianą na stanowisku ustalono nowe godziny przyjęć konsumentów. Teraz klienci mogą zgłaszać się ze swoimi sprawami od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00-13:00 w magistracie przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) w pokoju nr 143, telefon 44 732 77 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Ze względu na epidemię koronawirusa należy wcześniej umówić się na wizytę.
Przypominamy, że mieszkańcy mogą również korzystać z bezpłatnych e-porad dla konsumentów, które można znaleźć TUTAJ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNauczyciele nie dostali SMS-ów w sprawie testów, bo “system nie zadziałał”. Musieli go wyręczyć dyrektorzy szkół
Następny artykułUM Piotrków Trybunalski: 80 milionów na inwestycje w 2021 roku