A A+ A++

To były nietypowe obchody  Światowego Dnia Konsumentów w naszym.  W roli głównej wystąpiły bowiem dzieci  najmłodszych klas, które  przyswajały sobie wiedzę – jak być świadomym konsumentem właśnie. A potem dzieliły się nią w domu.

Z powodu ograniczeń związanych z pandemią Miejski Rzecznik Konsumentów Tomasz Strojek wspólnie z Bożeną Brzeskot, dyrektorką  Centrum Integracji Społecznej zorganizowali cykl spotkań. – Ci najmłodsi są także konsumentami  – mówi Tomasz Strojek. – Kupują  chociażby zabawki. Dla nich właśnie przygotowaliśmy w bardzo przystępny sposób pogadanki oraz przekazaliśmy im książeczki o tej tematyce. Te dzieci bardzo dobrze przyswoiły sobie wiedzę konsumencką i potrafiły o tym opowiadać. Mam nadzieję, że przekażą jej część swoim rodzicom, czy dziadkom – dodaje.

Zwieńczeniem  Światowego Dnia Konsumenta w Centrum Integracji był konkurs plastyczny. Jego uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy.

Galeria zdjęć

Powrót na listę aktualności

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyniki wyborów w Holandii: wyraźne zwycięstwo partii rządzącej
Następny artykułUM Oświęcim: Oświęcim. Od 20 marca rozszerzenie obostrzeń na cały kraj