A A+ A++

Grupa Bublar kilka dni temu poinformowała, że przynależące do niej studio Goodbye Kansas przygotuje (we współpracy z DDB Paris oraz Eddy) zwiastun dla jednej z nadchodzących produkcji Ubisoftu. W oficjalnym ogłoszeniu podano cenę podjęcia takiej współpracy, która opiewa na ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych). Takowe informacje zazwyczaj nie są podawane publicznie, więc jest to jedna z nielicznych okazji dla graczy do dowiedzenia się, ile może kosztować marketing gry komputerowej.

Produkcja ruszy jeszcze w październiku i zwiastun ma zostać dostarczony na początku przyszłego roku. Możemy się domyślać, że dotyczy tytułu, o którym ostatnio nie słyszeliśmy za wiele – w grę wchodzi m.in. Tom Clancy’s Rainbow Six: Quarantine czy też Skull & Bones – ale oficjalnie w tym temacie nie zostało nic powiedziane. Niewykluczone także, iż Ubisoft planuje zaskoczyć graczy i trailer przedstawi nam coś zupełnie nowego.

Goodbye Kansas, spółka grupy Bublar, zawarła umowę na produkcję zwiastuna gry dla francuskiego dewelopera Ubisoft. Wartość zamówienia wynosi ok. 11 mln szwedzkich koron.

Zwiastun zostanie stworzony wspólnie z DDB Paris i francuską firmą Eddy. Produkcja rozpocznie się w październiku, a trailer ma zostać dostarczony na początku 2021 roku. – Informacja z oficjalnego dokumentu o podjęciu współpracy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUżywany samochód hybrydowy. Na co zwrócić uwagę?
Następny artykułCzerwińska: Feministki zwalniają z odpowiedzialności mężczyzn